fbpx

Audi подготви нови Performance верзии за RS6 и RS7

За да ги засили RS6 Avant и RS7 Sportback, Audi претстави Performance верзии со надградена верзија на битурбо 4.0-литарскиот мотор

RS6 Avant и RS7 Sportback и онака се исклучително моќни, но тоа не го спречи Audi да претстави нови Performance варијанти на своите модели.

Предвидени да бидат лансирани на 8-ми декември со цена од 135.000 евра во Германија, моделите се опремени со надграден 4.0-литарски V8 мотор кој има поголеми турбополначи, како и зголемен boost притисок. Благодарение на овие промени, моторот развива дополнителни 30 КС и 50 Nm вртежен момент.

Дополнителната сила ја носи нивната вкупна системска моќност до импресивни 630 КС и вртежен момент од 850 Nm. Ова им овозможува на моделите да забрзаат од 0-100 км/ч за 3,4 секунди, што е за 0,2 секунди побрзо од нивните стандардни верзии.

Двата автомобили се опремени со RS Dynamic Package, кој додава динамично управување на сите тркала, заден спортски диференцијал quattro и зголемена максимална брзина од 280 км/ч. Клиентите кои бараат поголеми перформанси можат да се одлучат за RS Dynamic Package Plus, кој вклучува карбон-керамички систем за сопирање кој е 34 килограми полесен од неговиот челичен колега. Опционалниот пакет исто така ја зголемува максималната брзина на 305 км/ч.

Помала тежина

Надградбите на перформансите не завршуваат тука бидејќи и двата модели ја губат изолацијата, па возачите можат подобро да го слушнат V8 би-турбо моторот. Промената, исто така, резултира со губење на тежината од 8 кг, овозможувајќи RS7 Performance да тежи 2.065 кг, додека изведбата на RS6 Avant доаѓа со 2.090 килограми.

Audi RS6 RS7 Performance

Исто така, има нов самоблокирачки централен диференцијал кој е „полесен и покомпактен“ за подобрена динамика на возење. Системот за управување исто така е надграден за да биде „попрецизен“, додека осумстепениот автоматски менувач сега обезбедува побрзи менувања.

Кога станува збор за дизајнот, Performance варијантите се поставени на 21-инчни алуминиумски тркала кои имаат дизајн со ѕвездички со десет краци. Клиентите исто така можат да се одлучат за поголеми тркала од 22 инчи кои се достапни во различни бои – почнувајќи од мат црна до златна мат – и имаат дизајн инспириран од мотоспортот кој помага да се ладат сопирачките. Понатаму, секое од 22-инчните тркала е околу 5 кг полесно од 22-инчните тркала што се наоѓаат кај стандардните модели.

Придобивките не завршуваат со ладењето на сопирачките и заштедата на тежина бидејќи тркалата од 22 инчи доаѓаат со новите гуми Continental Sport Contact 7. Од Audi велат дека нудат подобро триење на влажни и суви патишта, пократки растојанија на сопирање и подобрено управување.

Купувачите ќе најдат и ревидирана палета на бои која сега вклучува мат и металик Ascari Blue, како и мат Dew Silver. Моделите имаат и мат сиви надворешни акценти, иако ќе биде достапен мат карбон пакет.

Audi RS6 RS7 Performance

Во внатрешноста, на традиционалните црвени и сиви акценти им се придружи нова сина опција. Кога ќе бидат избрани, возачите ќе најдат сини контрастни шевови на воланот обвиен со Алкантара, патосниците и централната конзола. Тие се споени со сини безбедносни појаси и перфорирани кожни седишта Valcona со сини контрастни шевови.

Поврзани вести

Back to top button