fbpx

Audi Q8 e-tron пристигнува со подобрен изглед и перформанси

Со најновото ажурирање, покрај подобрениот изглед и перформанси, SUV моделот e-tron официјално станува Audi Q8 e-tron и SQ8

Во обид да ја направи електричната постава помалку збунувачка, теренецот e-tron официјално станува Audi Q8 e-tron и SQ8 за 2024 година и во обична и во Sportback изведба. Подигнувањето на изгледот на појдовниот електричен кросовер ќе донесе и ревидиран изглед, поголем капацитет на батеријата за подолг опсег и побрзо време на полнење.

Другите промени вклучуваат подобрувања на моторот на задната оска, стандардно воздушно потпирање, намалување на коефициентот на отпор и поеколошки процес на производство.

Номенклатура

Назад во 2018 година, кога електричните возила се уште не беа сериозен дел од стратегијата на производителот, очигледно имаше многу малку предвидливост во стратегијата за именување на Audi. E-Tron беше претставен како првиот целосно електричен производствен модел на марката и со гордост ја носеше самостојната значка e-tron.

Се разбира, оттогаш, беа претставени уште седум електрични Audi модели, секое додавајќи ја ознаката e-tron на своето име. Агресивната стратегија на Audi во следните три години ќе види повеќе од 20 ЕВ модели во линијата, со тоа што моделите со мотор на внатрешно согорување ќе бидат повлечени од продажба во 2030 година.

Затоа, има смисла што е-tron SUV и Sportback се преименувани како Q8 e-tron и Q8 e-tron Sportback. Се сомневаме дека реконструкцијата на именувањето нема да биде последното што го гледаме од производителите на автомобили, но исто така им потврдува на купувачите дека Q8 e-tron се наоѓа на врвот на понудата на електрични SUV во поставата на Audi.

Нов лик и ново лого

Фејслифтот на Q8 e-tron година е благ, но впечатлив – барем кога ќе знаете што барате. Маската со една рамка е ревидирана во согласност со дизајнерскиот јазик за електрични возила на Audi. Визуелно, ја отстранува старата за нова превртена решетка. Воздушните огради од двете страни на предниот дел се исто така поголеми, додека задниот дифузер е редизајниран.

Новиот изглед е само половина од приказната, бидејќи коефициентот на отпор е намален од 0,28 на 0,27 cw за теренецот и од 0,26 на 0,24 cw за Sportback. Дел од ова достигнување се припишува на системот за самозапечатување околу решетката, кој работи заедно со електрични ролетни кои автоматски го затвораат радијаторот.

Другите аеродинамички подобрувања се помалку видливи, со спојлери на тркалата на предната оска кои се зголемени (отсутни кај SQ8 Sportback) и додадени спојлери за задните тркала. Исто така ново кај Q8 e-tron е ревидираниот корпоративен идентитет на Audi, со четирите прстени кои ја следат шемата со отфрлање на ефектот генериран од 3D компјутер и избирање на едноставен и почист 2D изглед.

Внатре, промените ќе останат мали. Оперативниот систем за одговор на допир MMI на Audi се враќа, заменувајќи ги физичките копчиња за два големи дисплеи со висока резолуција. Новите опции за украсување на ентериерот вклучуваат светло-кафеаво оревово дрво и одржлив технички материјал делумно направен од рециклирани ПЕТ шишиња.

Побрзо полнење, подобар опсег

Најзначајното засилување за Q8 e-tron се наоѓа во одделот за батерии. За почетниот модел Q8 50 e-tron, капацитетот на батеријата е зголемен од 69 kWh на 89 kWh (95 бруто kWh), што претставува зголемување од 29 проценти.

Во комбинација со новиот софтвер за управување со батерии кој го подобрува употребливиот капацитет, опсегот на Q8 50 e-tron скока од 341 км на 491 км за теренецот и 505 км за Sportback. Поместувајќи се нагоре во опсегот, Q8 55 e-tron и SQ8 e-tron добиваат батерија од 106 kWh (114 бруто kWh) – од 86 kWh (95 бруто kWh) кај појдовните модели.

55 e-tron со два мотори има опсег од 582 км за теренецот и до 600 км за Sportback наспроти 440 км на појдовниот e-tron. Најмоќниот од гамата, SQ8 e-tron со три мотори, има опсег на движење од 494 км за SUV и до 513 км за Sportback.

Audi Q8 e-tron

Додека брзината на полнење со еднонасочна струја од 150 kW на Q8 50 e-tron останува иста, моделите 55 и SQ8 имаат скромна брзина до 170 kW. Сè уште е подалеку од она што се наоѓа на e-tron GT кој е способен за 270 kW, но доволно е брзо полнење од 10 до 80 проценти за 31 минута.

Во меѓувреме, за наизменична струја, под идеални услови, Audi Q8 50 e-tron може целосно да се полни за околу девет часа и 15 минути (22 kW: околу четири часа и 45 минути). Бројките на големата батерија се околу 11 часа и 30 минути со 11 kW и шест часа со 22 kW.

Audi Q8 e-tron

Повеќе вртежен момент за базичниот модел

Задниот мотор на Audi e-tron се карактеризира со зголемување на моќноста благодарение на додавањето на две намотки, со што вкупниот број достигна 14. Резултатот е поефикасен и помоќен асинхрон мотор кој користи помалку енергија за да генерира поголем вртежен момент.

Q8 50 e-tron произведува 250 kW во режим на засилување и 664 Nm вртежен момент – зголемување за 20 kW, но клучното зголемување е за 104 Nm вртежен момент. Погоре во понудата, бројките остануваат исти како и појдовните модели. Q8 55 e-tron испорачува 300 kW во режим на засилување и 664 Nm вртежен момент со максимална брзина од 200 км/ч, додека SQ8 e-tron нуди до 370 kW и 973 Nm вртежен момент.

Сертифициран Нето-СО2-Неутрален

За европските и американските клиенти, Audi Q8 за 2024 година ќе биде сертифициран како нето-СO2 неутрален. Исто така, постојат повеќе случаи на рециклиран материјал што се користи во кабината на автомобилот, вклучувајќи ја и изолацијата и амортизацијата.

Audi Q8 e-tron

Капаците на бравата на безбедносните појаси се направени со мешан автомобилски пластичен отпад, додека микрофиберот Dinamica за опционалните спортски седишта е направен од до 45 проценти полиестерски влакна кои се произведени од рециклирани ПЕТ шишиња, искористен текстил и остатоци од влакна.

Книгите за нарачки за Audi Q8 e-tron 2024 и Q8 Sportback e-tron ќе бидат отворени подоцна овој месец, a купувачите во Германија и другите „клучни европски пазари“ ќе го дочекаат ажурираниот модел  на крајот на февруари 2023 година. Цените во Германија за Audi Q8 e-tron стартуваат од од 74.400 евра.

Поврзани вести

Back to top button