fbpx

BMW ги освежи X5 и X6 со унапредена технологија и погонски системи

BMW подготви ажурирање за своите SUV модели X5 и X6 кои добиваат унапредена технологија, подобрени погонски системи и благ редизајн

BMW им даде на своите SUV модели X5 и X6 ажурирање на средина од животниот циклус. Додека надворешноста на секој од нив добива само суптилни стилски измени, промените под површините ги прават спортските теренски возила помоќни и полесни за возење. Освежените BMW X5 и X6 можат да се пофалат со мали промени во нивниот надворешен стил, но сеопфатни ажурирања на нивните погонски единици и технологија.

X5 sDrive40i, xDrive40i и X6 xDrive40i добиваат нова генерација на 3.0-литарскиот шестцилиндричен мотор на BMW. Моќниот агрегат добива 48-волтна блага хибридна помош со електричен мотор кој произведува 12 КС и 199 Nm. Вкупната моќност на системот сега е 380 КС и 519 Nm. За споредба, претходната верзија на моторот кај овие модели имаше 340 КС и 450 Nm. BMW проценува дека освежените X5 и X6 xDrive40i можат да забрзаат до „стотка“ за 5,4 секунди.

BMW X5 и X6

X5 и X6 M60i xDrive продолжуваат да користат 4,4-литарски битурбо V8, но сега има 48-волтен благ хибриден систем. Моќноста на погонот е сè уште 530 КС и 750 Nm. Двата модели достигнуваат од место до „стотка“ за 4,3 секунди.

X5 xDrive50e PHEV го заменува претходниот xDrive45e. Вкупната моќност на системот од 3,0-литарскиот турбо шестцилиндричен агрегат и електричниот мотор сега е 490 КС и 700 Nm. Неговиот ажуриран електричен мотор генерално произведува 197 КС и 380 Nm, но може привремено да понуди 449 Nm. Моделот може да достигне до „стотка“ за 4,8 секунди.

BMW X5 и X6

BMW исто така му дава на xDrive50e батерија со нето капацитет од 25,7 киловат-часови за да ја замени претходната единица од 17,1 kWh. Плус, уредот сега може да се полни на наизменична струја до 7,4 kW. Ова поставување нуди проценет домет на движење 64 километри на електрична енергија.

Сите три мотори доаѓаат со осумстепен автоматски менувач. Според BMW, менувачот сега има електрична пумпа за масло и амортизери за торзија кои ги прават менувањата помазни. Со достапниот пакет M Sport, има поставка за Sprint што автоматски се префрла во најниската употреблива брзина, го става погонскиот агрегат во најспортски режим и го добива целосното електрично засилување од благиот хибриден систем.

Освежените X5 и X6 изгледаат малку поинаку од нивните претходници. BMW забележува дека контурата на фаровите е потесна за 35 милиметри. Извајаните површини сега се граничат со бубрежните решетки и тие ги ревидираат долните фасции. X5 е достапен со опционална осветлена решетка. X6 сега доаѓа стандардно со пакетот M Sport кој има октагонална долна табла. Моделите M60i xDrive со V8 погон имаат четири издувни цевки.

Купувачите имаат неколку нови бои за да изберат. Blue Ridge Mountain металик, Brooklyn Grey металик, Skyscraper Grey металик и Frozen Pure Grey металик се придружуваат на палетата. X5 M60i xDrive е достапен во Marina Bay Blue металик, а X6 M60i xDrive нуди Isle of Man Green металик.

Има позначајни промени во освежувањето X5 и X6. Екраните сега се во еден заоблен стаклен дисплеј кој се состои од 12,3-инчен инфозабавен екран и дигитален инструмент кластер од 14,9 инчи. Лентата за амбиентално светло со 15 бои што може да се изберат додаваат одредено осветлување во кабината.

Во однос на помошта при возење, Highway Assist се приклучува на опционалниот Professional пакет за помош при возење. Системот им овозможува на возачите да ги тргнат рацете од воланот на автопати со ограничен пристап со брзина до 137 км/ч. Режимот за Assistant View на инструмент кластерот ги прикажува возилата што ги детектираат камерите и сензорите во тековната и соседната лента.

Parking Assistant Professional го снима возењето на возилото до 200 метри и може да ги репродуцира во рикверц. Ова значи дека возачот може да го натера моделот да му дојде така што ќе го контролира од апликацијата My BMW на паметен телефон.

Освежените BMW X5 и X6 ќе почнат да се произведуваат во фабриката на BMW во Спартанбург, Јужна Каролина, во април 2023 година.

Поврзани вести

Back to top button