fbpx

BMW го претстави 3.0 CSL со најмоќниот мотор во историјата на M

Кулминацијата на прославата на 50-годишнината на М е оживувањето на иконата 3.0 CSL која оддава почит на Coupe Sport Lightweight од 70-тите

BMW конечно го претстави долгоочекуваниот модерен 3.0 CSL, модел со ограничено производство базиран на M4, кој се одликува со целосно редизајнирана каросерија инспирирана од оригиналот од 70-тите. Врвот на прославите за 50-годишнината на BMW M, ќе се произведува во 50 единици, опремен со најмоќниот шестцилиндричен мотор во историјата на баварскиот производител кој испорачува 560 КС и мануелен менувач.

Очекувано, моделот ја следи темата на прекрасниот концепт на BMW 3.0 CSL Hommage за 2015 година, иако дизајнот е намален за производство, додека ги задржа тешките точки на М4.

Под хаубата се наоѓа тјунираната верзија на 3,0-литарскиот битурбо мотор на BMW со шестцилиндричен линиски постсавен мотор кој произведува 560 КС и 550 Nm вртежен момент. Моќта се пренесува на задната оска исклучиво преку шестстепен мануелен менувач со помош на Active M Differential. Шасијата, исто така, е подесена со нова адаптивна поставеност на суспензијата и стандардни карбон-керамички сопирачки M што ја претставуваат најновата еволуција во технологијата на BMW.

Дизајн во чест на легендата

Карактеристичната решетка за бубрези ја следи онаа на концептот 3.0 CSL Hommage од 2015 година, но сега има навлака во облик на решетка во дијамантска структура. Рамката на решетката може да се пофали со сатенска алуминиумска завршница што ќе ја забележите и на страничните лајсни на прозорците. Тие големи вдлабнатини на предната престилка се навраќаат на оригиналниот 3.0 CSL додека имаат функционална улога со ладење на моторот и сопирачките. Воздушните перки поставени на хаубата се исто така потсетник на моделот од 1970-тите.

BMW 3.0 CSL

Ласерските фарови адаптирани од M4 CSL доаѓаат со истите жолти акценти како почит на тркачките автомобили од минатото и на модерниот M4 GT3. Страничниот профил открива испакнати браници и тркала со централно заклучување со димензии 20 инчи напред и 21 инчи назад. Сјајните бандажи обоени во златна боја доаѓаат во дизајн во форма на Y и се обвиткани во гуми на Michelin со врежана „50“ на страничниот ѕид за да се одбележи половина век од М.

Најочигледната врска со класичниот модел е забележлива на задната страна каде што BMW M има поставено истакнато крило во стилот на иконскиот Batmobile. Одликувајќи се со логото на M Power со ретро вкус, крилото е широко колку и целата дериера на 3.0 CSL и има затворени страни, исто како и оригиналот пред 50 години. Големиот аеро-елемент е надополнет со спојлер поставен на покривот сличен на моделот E9.

Обоен во Alpine White Uni со традиционалната M графика, новиот 3.0 CSL го користи најмоќниот мотор со шест цилиндри што некогаш го инсталирале Баварците. Би-турбо 3,0-литарскиот испорачува вртежен момент кој е всушност намален за значителни 100 Nm во споредба со M4 Competition и M4 CSL. Тоа е веројатно затоа што ултра-ексклузивното специјално издание користи шестстепен мануелен менувач кој не може да се справи со целиот вртежен момент.

Поврзани вести

Back to top button