BYD го освежи Seal со 800-волтна архитектура и побрзо полнење
Ажурираниот BYD Seal сега може да се полни од 10-80% за само 25 минути, цели 12 минути побрзо од досегашниот модел
BYD Seal се етаблира како една од најпривлечните на глобалниот ЕВ пазар, а кинескиот конгломерат веќе му даде некои важни ажурирања за моделската 2025 година.
Најважната промена е направена под „кожата“. Електричната архитектура од 400 волти е минато и на нејзино место е нов систем од 800 волти. Иако BYD не кажа колку успеал да ја зголеми максималната стапка на полнење на Seal, откри дека сега му се потребни само 25 минути за полнење од 10-80%, наместо 37 минути на актуелниот модел.
Ќе бидат понудени две опции за батерии, составени од пакет од 61,44 kWh и 80,64 kWh, кои ветуваат опсег од 510 и 650 километри. Како и претходниот модел, почетниот 2025 Seal ќе има единечен електричен мотор со 228 КС што ги движи задните тркала, додека помоќните RWD варијанти ќе испорачуваат 308 КС. Оние кои бараат врвни перформанси сепак ќе можат да се одлучат за поставка со двоен мотор и погон на сите тркала со 523 КС.
BYD, исто така, ја надгради суспензијата на моделот, вградувајќи ја најновата генерација на неговите адаптивни амортизери Disus-C, за кои се вели дека ја подобруваат стабилноста, удобноста и управувањето.
Направени се и значајни безбедносни промени. Најважниот напредок е достапноста на LiDAR поставен на покрив што ќе ги подобри полуавтономните системи за возење на Seal и ќе додаде брза и урбана навигација на автоматскиот пилот, како и функции за автоматско паркирање со камериер.
Доста промени се направени и во кабината на Seal. Најочигледното ажурирање е поставувањето на редизајниран волан со рамно дно со четири краци што изгледа малку попремиум од управувачот на претходните модели на Seal. BYD, исто така, го поедностави обликот на централната конзола и го промени обликот на контролната табла, усвојувајќи нова сјајна црна плоча што се протега низ целата ширина на кабината.