BYD планира трета фабрика во Европа додека веќе гради две

Минатата година, BYD Group успеа да продаде импресивни 4,27 милиони електрични и plug-in хибридни возила ширум светот, со што се позиционира како еден од најголемите автомобилски производители на глобално ниво. Иако кинескиот пазар останува клучен за успехот на компанијата, нејзиното меѓународно присуство, особено во Европа, продолжува да расте со брзо темпо.
Но, BYD не планира да застане тука. Компанијата размислува за отворање на трет производствен погон во Европа, што би ја зацврстило нејзината позиција на пазарот и би ѝ помогнало да ги избегне новите царински давачки кои неодамна беа воведени од страна на Европската Унија.
Нов производствен капацитет како одговор на царинските давачки
Во неодамнешно интервју во Германија, извршниот потпретседател на BYD, Стела Ли, изјави дека во следните 18 до 24 месеци компанијата ќе одлучи дали ќе инвестира во трет европски производствен капацитет. Доколку одлуката биде позитивна, тоа значително ќе ја засили присутноста на BYD на стариот континент и ќе помогне во избегнување на дополнителните давачки наметнати од ЕУ.
Во октомври минатата година, Европската Унија воведе дополнителна царина од 17,4% на BYD, како резултат на истрагата за субвенциите што кинеската влада ги доделува на локалните автомобилски компании. Оваа тарифа се надоврзува на веќе постоечката царина од 10% за увоз на автомобили, што значително влијае на конкурентната предност на BYD во однос на цените. Токму затоа, производствените погони во Европа ќе бидат клучни за намалување на овие трошоци и зголемување на пазарниот удел.
Каде би можела BYD да ја прошири својата продукција?
Иако Ли не откри конкретни детали за можната локација на третиот европски погон, познато е дека компанијата веќе гради голем производствен капацитет во Унгарија, кој треба да започне со работа кон крајот на оваа година. Овој објект ќе има годишен капацитет за производство на 350.000 електрични и приклучни хибридни возила.
Покрај тоа, BYD минатата година потпиша договор вреден 1 милијарда долари за изградба на фабрика во Турција. Овој производствен погон, кој ќе биде нешто помал од унгарскиот, ќе има капацитет за производство на 150.000 возила годишно и се очекува да отвори околу 5.000 нови работни места кога ќе започне со работа кон крајот на 2026 година.
BYD не само што бележи рекордна продажба на глобално ниво, туку и активно ја шири својата инфраструктура за производство во Европа. Со два производствени погони во изградба и можност за трет, компанијата покажува јасна стратегија за намалување на зависноста од увозните давачки и зацврстување на својата конкурентска позиција на европскиот пазар. Наредните месеци ќе бидат клучни за одлуката за новиот капацитет, што дополнително ќе ја обликува иднината на BYD во регионот.