fbpx

CES: Honda и Sony со прототип го најавија новиот бренд Afeela

Sony Honda Mobility, заедничкиот потфат на двете јапонски компании, го откри името на својот нов бренд на електрични возила - Afeela

Honda и Sony го најавија својот прв електричен автомобил, притоа нагласувајќи дека нивниот заеднички развиен ЕВ ќе се продава под ново развиениот бренд Afeela.

За оваа цел компаниите претставија нов прототип кој е дизајниран да го најави претстојниот производствен модел. Преднарачките треба да започнат во првата половина на 2025 година, а продажбата ќе започне подоцна истата година.

Sony Honda Mobility Afeela

Компаниите не открија премногу детали, но рекоа дека името Afeela е избрано бидејќи „искажува ‘чувство’ што е во центарот на искуството за мобилност според Sony Honda Mobility“.

Кога станува збор за самиот автомобил, истиот има рационализиран дизајн и изгледа многу поподготвен за производство од концептот Vision-S кој беше претставен на CES пред три години. Моделот се одликува со благ, но заоблен преден дел со тенки фарови и карактеристична „медиумска лента“. Истата делува како интерактивен приказ и може да прикаже сè, од името Afeela до анимации кои го прикажуваат времето. Sony Honda Mobility соопшти дека замислуваат дека медиумската лента ќе има широк опсег на можни дисплеи што ќе бидат поттикнати од „различни партнери и креатори“.

Компанијата додаде дека „минималните украсни линии и форма на автомобилот потсетуваат на вселенски брод“. И покрај тоа, моделот сепак изгледа футуристички пред се поради минималистичкиот дизајн и аеродинамички оптимизираните тркала од 21 инчи.

Во однос на големината, прототипот на Afeela е долг 4.895 мм, широк 1.900 мм и висок 1.460 мм со меѓуоскино растојание кое опфаќа 3.000 мм.

Минимализам во ентериерот и висока технологија

Со оглед на врската на Sony, не е изненадувачки да се дознае дека кабината е високо-технолошка и има голем дисплеј што ја опфаќа ширината на внатрешноста. Поделен е на повеќе делови бидејќи дисплеите за дигиталните странични ретровизори се наоѓаат на надворешните рабови, додека експанзивна дигитална група инструменти се наоѓа пред возачот. Десно е инфозабавниот систем, кој се прелева во дисплејот за совозачот на предното седиште.

Исто така, забележлива е необичната форма на управувачот и минималистичката контролна табла која во голема мера е лишена од разводни уреди. Дизајнерите, исто така, го опремиле прототипот со пловечка централна конзола, која има ротационен бројчаник, како и посветени копчиња Home и Mute.

Иако просторот за главата е веројатно загрижувачки со оглед на драматичната линија на покривот, задниот патнички простор има систем за забава со два екрани, како и амбиентално осветлување на панелите на вратите. Патниците на задните седишта можат да се одморат и од екраните и да го свртат вниманието кон небото благодарение на масивниот панорамски стаклен покрив.

Sony Honda Mobility соопшти дека „ќе ја бараат можноста за нова забава со целосно искористување на дигиталната технологија како што е Metaverse“. Тие исто така навестуваат интеграција на Epic Games, следејќи ги стапките на BMW, Hyundai, Kia, Genesis и Polestar кои неодамна најавија внесување на видео игри во автомобилите.

Зборувајќи за технологијата, Sony Honda Mobility рече дека имаат за цел да го опремат автомобилот со навигација со проширена реалност. Оваа технологија веќе може да се најде во асортиман на возила и најверојатно ќе пристигне во многу други пред да биде лансиран серискиот модел во 2026 година.

Sony Honda Mobility Afeela

Полуавтономен систем за возење

Прототипот на Afeela е опремен со асортиман на камери и сензори внатре и надвор. Sony Honda Mobility вели дека има вкупно 45 и тие имаат за цел да го опремат возилото со полуавтономно возење на Ниво 3. Ова сугерира дека автомобилот ќе биде високо автоматизиран во одредени сценарија и ќе ја предаде задачата за возење на луѓето кога е потребно.

И покрај целта за автоматизација на Ниво 3, компанијата соопшти дека ќе работи и на развој на функции за поддршка на возењето Ниво 2+. Како резултат на тоа, можно е системот на Ниво 2 да биде стандарден, додека системот на Ниво 3 ќе биде опционален. Тоа останува да се види, но од SHM напоменаа дека ќе користат SoC од Qualcomm и ќе ја користат дигиталната шасија Snapdragon.

Sony Honda Mobility Afeela

Спецификациите остануваат мистерија

Бидејќи Sony Honda Mobility не кажа многу за моделот, не е изненадувачки што спецификациите се обвиткани во тајност. Како што беше кажано, компанијата потврди дека прототипот има погон на сите тркала и тоа подразбира поставување на два електромотори.

Досегот на автомобилот е исто така мистерија, но една од внатрешните слики покажува опсег од 377 километри со преостанатото полнење од околу 75-80%. Во секој случај, во следниот период од Sony Honda Mobility сигурно ќе излезат со повеќе детали и ќе ги претстават спецификациите за првото возило од брендот Afeela.

Поврзани вести

Back to top button