fbpx

Corsa-e е супермини со стандардно полнење од 100 kW

Мислите дека на електричните автомобили им треба премногу време за полнење? Corsa-e сака да ве премисли

Новата Corsa-e најверојатно ќе стекне многу пријатели со нетрпелив дух кои се отворени кон идејата за електричен автомобил, но немаат време или склоност за полнење на батеријата. Зошто? Ќе пристигне во април следната година, со капацитет за брзо полнење од 100kW на DC за да ја надополни батеријата од 50kW. Тоа не е дополнителна функција и може да привлече голем број корисници кои инаку би ја прескокнале обврската да мора да застанат во станица за полнење гориво за да ја наполнат батеријата.

Пет минути на пит-стоп или потенцијално, многу, многу минути чекање за дополнување на батериите можеби е причината зошто толку многу возачи решиле да се откажат од транзитирање кон електрично возило. Ова сè уште е најфрустрирачкиот аспект од поседувањето електричен автомобил и главно е поради инфраструктурата.

Да се има автомобил кој може да се наполни брзо е дефинитивен бонус. Со отскочниот потенцијал за полнење, може да значи дека Corsa-e навистина би можела да ја погоди вистинската нота, под претпоставка дека може да се најде слободна станица за полнење од 100 kW. Во реални услови, тоа значи дека може да се добие уште околу 250 km за половина час, што е прилично корисно. Исто така, потенцираат дека Corsa-e може да се пофали со опсег од 330 km, што е добиено преку сертификација со WLTP. Автомобилот ќе доаѓа со урамнотежен полнач од 11 kW, кој во домашни услови ќе може да го наполни возилото за околу 7,5 часа.

Corsa-e

Plug and play

Настрана од тоа, нема ништо премногу револуционерно во изгледот на Corsa-e, но Opel секако не е бренд за контроверзни дизајнерски линии. Она што се добива е прилично едноставен автомобил, без премногу изненадувања. Интересно е што Corsa-e ќе биде достапна и во бензин и дизел варијанта и како резултат, портата за полнење се наоѓа онаму каде што би било поставено регуларното капаче на резервоарот за полнење гориво. Осврнувајќи се на оние иритирачки кратки кабли за полнење кога сте надвор и за тоа може да се покаже како единствената опција во тој поглед.

Иако не е голема работа, ќе биде интересно да се види дали предизвикува реакција кај луѓето кои претпочитаат само да застанат напред на станицата, за полнење на батеријата. Друга причина зошто на пример, новиот Renault Zoe работи толку добро, бидејќи има точката на полнење во носот на автомобилот.

Иако, постојат референци кон фактот дека станува збор за „е” модел, Corsa-та изгледа конвенционално во секој поглед. Изгледот на предниот и задниот крај ја завршил работата, додека во средина не нуди бесмислен пристап до ентериерот преку четири врати. Забавните 17-инчни алуминиумски тркала, на пример, на денот на печатот, ја испорачаа многу потребната треска на возбуда.

Corsa-e

Премиум допир

Целокупниот впечаток е сличен, кога ќе се погледне стилизирањето на ентериерот. Распоредот има прилично основни и суштински аспекти кој ќе се покаже популарно кај многу луѓе кои сакаат и ја купиле тековната најпродавана Corsa.

Opel јасно е дека имал пристоен пробив во додавањето на уште неколку премиум допири за зачинување на ентериерот, барем со Elite Nav-trim моделот. Седењето обезбедува доволно простор за четворица возрасни и како друг бонус, автомобилот е изненадувачки низок во тој поглед. Висината на габаритот, т.е. плафонскиот простор не е компромитиран. Всушност, се чини дека батеријата прилично паметно е навлечена на дното на Corsa-e, што значи дека понудениот простор брзо ве тера да заборавите дека се возите на трио од ќелии во подот. Во задниот дел, просторот за багаж за среќа е доволен за неделното купување намирници, како патување за кое се очекува дека Corsa-e ќе се користи во многу случаи.

Corsa-e исто така, ќе има прилично стабилна техничка спецификација. Според очекувањата од купувачите, нивото на карактеристики и функционалност кои се наоѓаат во внатрешноста се разумно силни. На пример, Apple Car Play и Android Auto се дел од пакетот, како и Bluetooth аудио и безжично полнење за паметен телефон. Има 10-инчен екран на допир, кој е прилично добро поставен во однос на очите и овозможува пристап до опции како што се претпочитаните апликации во автомобил. Поевтиниот, основен SE Nav модел доаѓа со помал седум-инчен екран на допир. А системот за асистенција при промена на коловозна лента, е еден од клучните безбедносни аспекти.

Corsa-e

Подолу, во средишната конзола има уреден менувач, кој овозможува избирање режими на возење, со опции Normal, Eco и Sport. Додека Eco, изненадувачки обезбедува најмала потрошувачка на енергија од батеријата, Sport режимот овозможува да допрете до 134 КС од моторот. Резервите на енергија од батеријата, без сомнение, ќе страдаат како резултат на тоа, иако постои регенеративното кочење кое ќе врати малку енергија во ќелиите во текот на движењето. Eco режимот нуди пристап до 81 КС, што е доволно за развозување низ град.

Како е да се вози „Corsa-e” допрва треба да се утврди, бидејќи Opel досега ги ограничи повеќето новинари на патнички возења, неодамна на „Брунингторп Провинг“ во Лејкершир. Но, повеќето за прв пат ја видоа Corsa-e на мото-шоуто во Франкфурт, каде што изгледаше добро. Не е возило кое прави да ја свртите главата, но на повеќето новинари им се допаднаа скромните и воздржани линии.

Следниот чекор е да се седне зад воланот и да се проба. И потенцијалот за брзо полнење преку неговите чекори, колку што тоа го дозволува разновидната инфраструктура за полнење.

Поврзани вести

Back to top button