fbpx

Countryman SE ALL4 е целосно електричниот авантурист на Mini

Новиот Mini Countryman SE ALL4, кој е предводник во својата постава, се напојува со два електрични мотори со 313 КС и 494 Nm

Mini го претстави новиот Countryman на IAA Салонот за мобилност во Минхен овој септември, а производителот сега целосно го претстави новиот Countryman SE ALL4.

Во основата на новото семејство Countryman е архитектурата UKL на BMW Group што ја користат моделите како BMW X1/iX1 и BMW 2-Series Active Tourer. Моделите од почетно ниво доаѓаат со еден електричен мотор со моќност од 201 КС и вртежен момент од 250 Nm, но верзијата SE ALL4 е таа што треба да ги возбуди купувачите. Mini го опишува како „разновиден авантурист“ и „сигурен придружник за истражување на нови патеки“. И се чини дека воопшто не греши.

Mini Countryman SE ALL4 2025

За придвижувањето на Countryman SE ALL4 се задолжени пар електрични мотори кои се комбинираат за да произведуваат 313 КС и 494 Nm вртежен момент. Овие мотори му даваат на моделот погон на сите тркала и му овозможуваат да забрза од место до 100 км/ч за 5,6 секунди, пред да достигне максимална брзина од 180 км/ч. Енергијата за моторите се обезбедува преку пакет батерии од 66,45 kWh кои поддржуваат полнење од 130 kW DC, што значи дека батеријата може да се наполни од 10-80% за помалку од 30 минути.

Дизајн

Надворешниот дизајн на SE ALL4 е значително различен од основниот Countryman E и ја рефлектира неговата поцврста и способна личност. Овие промени започнуваат од предниот дел со заштитната плоча за подвозјето која е тука повеќе за изглед отколку практичност, но сепак е убав допир. Уникатниот сет на тркала од 20 инчи со краци во боја на бронза, исто така, е стандарден на SE ALL4, како и карактеристичните ознаки. Убаво надополнување на изменетиот преден дел е уникатен дифузор и црн браник.

И Countryman E и Countryman SE ALL4 делат ист ентериер. Очигледен белег е кружниот OLED дисплеј од 9,4 инчи во кој се сместени сите инфозабавни системи. Mini, исто така, ја промени контролната табла на новиот автомобил, панелите на вратите и централната конзола, обезбедувајќи му помодерно чувство без да одземе некои од ретро вибрациите што се препознатливи за купувачите.

Поврзани вести

Back to top button