fbpx

Dodge Charger Daytona EV е првиот електричен muscle car

Новата генерација на Dodge Charger пристигна, а покрај верзијата со внатрешно согорување, Charger за првпат добива и електричен погон

Чекањето конечно заврши. Неколку години откако Dodge го претстави концептот Charger Daytona SRT на ред дојде и серискиот автомобил Dodge Charger Daytona кој е и првиот навистина нов, чистокрвен Charger откако актуелниот модел дебитираше пред 19 години. Воедно, ова е и првиот целосно електричен muscle car.

Dodge го откри новиот Dodge Charger Daytona EV за 2024 притоа задржувајќи ја титулата „најбрз и најмоќен muscle car во светот“, електричниот Dodge Charger ќе испорача нивоа на перформанси Hellcat Redeye. Воедно Dodge го нарекува својот прв ЕВ „првиот и единствен електричен muscle car во светот“.

„Електрификуваниот Dodge Charger Daytona Scat Pack од 2024 година обезбедува нивоа на перформанси Charger Hellcat Redeye и го најавува своето присуство преку првиот во светот Fratzonic Chambered издув“, објасни Тим Кунискис, извршен директор на брендот Dodge.

Електричниот Dodge Charger ќе биде поткрепен со платформата STLA Large на Stellantis, која ќе ги поддржува и првите електрични модели на Jeep во САД.

Погон

Погонот на сите тркала е стандарден кај новиот Charger. Системот за погон од 400 V обезбедува „препорачани V-8 перформанси“ со моментален вртежен момент и нула емисии на издувните цевки. Системот користи високонапонски батериски пакет, двоен интегриран модул за полнење и преден и заден EDM (електричен возачки модул). Предниот EDM има исклучување на предните тркала за да се подобри опсегот и ефикасноста, додека задниот EDM вклучува механички диференцијал со ограничено лизгање за подобра тракција и перформанси. Двата EDM генерираат 355 КС (250 kW) и 407 Nm вртежен момент.

Dodge специјално го дизајнираше пакетот батерии со инсталиран капацитет до 100,5 kW и максимална стапка на празнење од 550 kW за да му овозможи на моторот да користи максимална моќност на батеријата за спринт од четврт милја.

Системот 400V на Dodge Charger Daytona EV има шест различни нивоа на перформанси. Стандардниот Charger Daytona R/T од 2024 година вклучува стандарден комплет за надградба на Direct Connection Stage 1 кој додава 40 КС за вкупно 496 КС.

Во меѓувреме, Daytona Scat Pack (кит за фаза 2) нуди дополнителни 80 КС за вкупна моќност на системот од 670 КС. Со моќност до 670 КС, Dodge Charger Daytona од 2024 година се очекува да достигне од 0 до 60 милји на час (0-96 км/ч) за 3,3 секунди. Scat Pack ќе помине четвртина милја за околу 11,5 секунди.

Dodge вели дека идните модели на Daytona ќе бараат купување на комплети за фаза на директно поврзување за дополнителна моќност. Dodge го спакува новиот Charger со функции како PowerShot (дополнително засилување од 40 КС), сопирачки со високи перформанси, eBoost-brake-by-wire, предна суспензија со повеќе врски, опции за трки и друго.

Дизајн

Дизајнот на новиот Dodge Charger Daytona EV се црпи од неговите претходници со задржување на мускулестиот став на широко тело. Dodge вклучи преден R-Wing кој чека на патент како „повик за оригиналниот дизајн на Charger Daytona“. Исто така, овозможува проток на воздух низ проодната област на предната страна за да се зајакне потисната сила.

Текст логото Daytona е вклучено на задната долна табла. Dodge, исто така, додаде лого Fratzonic во близина на својот патент „прв во светот“ Fratzonic Chambered Exhaust. „Издувниот систем“ користи пасивни радијатори за да создаде Hellcat нивоа на интензитет на звук. Интензитетот на звукот се заснова на перформансите, при што е достапен и тивок режим.

Сите нови Charger модели имаат целосна LED предна светлосна лента и црвен „огнен прстен“ LED задни светла. Во меѓувреме, осветленото лого на Fratzog, симболот на возилата од следната генерација на Dodge, е центрирано на предниот дел на возилото.

Во внатрешноста, новиот електричен Charger располага со дисплеј на возачот од 10,25 инчи (или достапен од 16 инчи како опција) и централен инфозабавен екран од 12,3 инчи. Линијата и текстурата се инспирирани од иконската Dodge Charger табла со инструменти од 1968 година. Dodge вклучи ново Attitude Adjustment осветлување во ентериерот со 64 бои кои реагираат на отворени врати, палење на автомобилот итн.

Воланот е дизајниран за перформанси со рамен дизајн на горниот и долниот дел. Вклучува и лопатки за менување на брзината за регенеративни нивоа на сопирање и ново копче PowerShot.

Опсег

Новиот Dodge Charger Daytona EV се очекува да опфати опсег од над 510 километри. Scat Pack со повисоки перформанси обезбедува опсег од 418 километри. Двата модели можат да се полнат од 20% до 80% за „нешто повеќе од 27 минути“.

Производството на купето со две врати 2024 Dodge Charger Daytona EV Scat Pack и R/T ќе започне во средината на 2024 година. Електричните модели Scat Pack и R/T со четири врати ќе започнат со производство во првиот квартал на 2025 година.

Dodge лансира Сharger со две врати на гас, SIXPACK H.O и Charger со четири врати SIXPACK S.O, кои ќе започнат со производство во 2025 година. Новиот Dodge Charger ќе биде изграден во фабриката во Виндзор (Онтарио).

Поврзани вести

Back to top button