fbpx

ЕУ прифати полабави Еуро 7 стандарди

Намалените Еуро 7 регулативи не се ништо построги за емисиите на моторите од Еуро 6, но правилата за автобусите и камионите не се менуваат

Групите за борба против климатските промени се огорчени откако пратениците на ЕУ се согласија да ги намалат планираните регулативи за емисиите на Еуро 7. Европскиот парламент гласаше да ја поддржи ревидираната верзија на новите правила што значи дека емисиите на издувните гасови на автомобилите ефективно ќе бидат непроменети од сегашните регулативи за Еуро 6.

За изменетите предлози гласаа вкупно 329 европратеници, додека само 230 беа против, а 41 беа воздржани. Следната фаза е да започнат разговори со поединечните влади на секоја земја-членка пред изменетиот план да биде впишан во закон.

Тоа е одлична вест за производителите на автомобили, од кои многумина гласно се спротивставија на првичните правила на Еуро 7, тврдејќи дека ќе бараат автомобилите да бидат опремени со скапа опрема што може да додаде илјадници евра на цената на новото возило, потенцијално да го уништи пазарот за мали автомобили, а исто така го забавува напредокот кон поголемата цел за транзиција кон електрични возила.

Еуро 7 стандардите предизвикаа голем број промени во автомобилскиот сектор, бидејќи производителите веќе започнаа да ја планираат својата иднина базирана на тоа. Така, на пример, Volkswagen веќе ја отфрли опцијата за мануелен менувач кај Golf GTI во пресрет на новите правила, кои првично требаше да стапат на сила во 2025 година.

Честички од пневматиците и сопирачките

Но, и покрај тоа што се послаби и веројатно нема да стапат на сила до 2026 година за патничките автомобили, новите правила не се укинуваат целосно. Европратениците одлучија дека ограничувањата на емисиите за автобусите и тешките камиони сè уште ќе треба да се заострат и се согласија да го насочат вниманието на емисиите на честички од пневматиците и сопирачките од автомобилите.

Фокусот на овие видови на емисии ќе расте само во иднина кога електричните возила ќе станат повообичаени бидејќи електричните автомобили имаат тенденција да бидат потешки од возилата со согорување и затоа се потешки за нивните сопирачки и гуми.

Поврзани вести

Back to top button