fbpx

Ferrari го претстави 296 GT3 со битурбо V6 мотор

Италијанската марка го прикажа својот најнов тркачки адут кој го носи името 296 GT3 и пристигнува со битурбо V6 мотор

Ferrari се враќа во ерата на тркачките автомобили со шест цилиндри со новиот 296 GT3. Дизајниран да го замени 488 GT3, моделот е базиран на 296 GTB и располага со 3.0-литарски V6 мотор со битурбо кој развива околу 600 КС и 710 Nm вртежен момент.

Од италијанската компанија велат дека моторот дели голем број сличности со моделот за патување, но е поставен подалеку напред и пониско надолу. Ова помага да се намали центарот на гравитација на автомобилот, а истовремено да се зголеми и торзионата цврстина, што е за околу 10% повисока отколку кај 488 GT3.

Ferrari 296 GT3

Тоа не се единствените промени бидејќи инженерите работеа на „фино приспособување на внатрешната динамика на течноста на моторот и специфичните компоненти усвоени за патничката верзија на погонската единица“. Ferrari, исто така, работеше на намалување на потрошувачката на гориво и овозможување „пофлексибилни стратегии за трка и намалено време на интервенција“. Што се однесува до второто, алтернаторот е прикачен на менувачот за да се подобри компактноста и цврстината на единицата, а истовремено да им се олесни пристапот на техничарите.

Нов и специјално развиен менувач

Зборувајќи за менувачот, тој е „нов и специјално развиен“ за 296 GT3. Шестстепениот секвенцијален менувач има магнезиумско куќиште, како и спојка со еден диск со електронско активирање што може да се контролира од воланот. Менувачот е исто така поставен попречно за подобра аеродинамика и распределба на тежината.

Новиот 296 GT3 се одликува со алуминиумска архитектура и систем на потпирање со предни и задни двојни шипки, цевчести челични краци и алуминиумски исправи. Моделот има и петнасочни прилагодливи амортизери за да се обезбеди „најширок можен опсег на поставки“.

Системот за сопирање е „ревидиран и надграден“ бидејќи има нови дискови и шапи. Предните дискови се со големина од 400 mm и се фатени со шест клипни шапи, додека задните дискови од 332 mm се поддржани со четири клипни единици. Тие се покриени со нови 18-инчни Rotiform тркала, кои беа хомологирани специјално за 296 GT3.

Карбонски елементи на каросеријата

Ferrari не кажа многу за надворешниот дизајн на автомобилот, но истакна дека моделот „живее во симбиоза со воздухот околу него, искористувајќи го за да го максимизира држењето и управувањето“. Иако тоа звучи како хипербола, 296 GT3 генерира 20% повеќе потисна сила од неговиот претходник.

Како дел од овој напор, автомобилот е опремен со преден сплитер од карбонски влакна, аеродинамични перки и истакнато задно крило. Тие се споени со екстрактори, масивен дифузор и капак на моторот од карбонски влакна.

Поголема удобност во кабината

Кога станува збор за кабината, таа е „целосно редизајнирана“ со придонес од фабричките возачи и клиенти. Ferrari префрли многу од контролите на воланот инспириран од F1, а исто така го постави возачкото седиште на место за да обезбеди „оптимална видливост, и дење и ноќе“.

Автомобилот, исто така, ветува дека ќе биде поудобен од 488 GT3, благодарение на поголемата приспособливост за да одговара на возачите со различна големина и раст. Компанијата додаде дека системот за климатизација и протокот на воздух во кабината се „дизајнирани да обезбедат соодветна вентилација во сите услови, помагајќи му на возачот да се концентрира во секоја етапа од трката“.

Ferrari 296 GT3

Бидејќи времето во боксот е време надвор од патеката, инженерите работеа да ги забрзаат операциите на патеката со тоа што ги направија деловите попристапни и лесни за прилагодување или замена. Конкретно, „предниот и задниот дел може да се префрлат за неколку секунди поради низа уреди и решенија кои обезбедуваат брзо враќање на патеката по какво било оштетување што ќе влијае на аеродинамиката или перформансите“. Компанијата, исто така, забележа дека „проверките на моторот или главните дополнителни системи исто така се значително подобрени за да се намали времето за интервенција на автомобилот“.

296 GT3 е дизајниран да им се допадне и на професионалните и на аматерските тркачи, а моделот треба да го има своето големо деби на 24 часа Дејтона во 2023 година.

Поврзани вести

Back to top button