fbpx

Ferrari ја претстави Spider верзијата на Roma

Ferrari го покажа целосно новиот Roma Spider на настан во Маракеш и е првиот Ferrari кабриолет со мек покрив уште од 1969 и 365 GTS4

Ferrari Roma Spider е најновиот кабриолет модел кој се приклучува на поставата на италијанскиот производител. Наведен како „современ приказ на шик италијанскиот начин на живот кој бара задоволство од 1950-тите и 60-тите“, кабриолетот ги следи стапките на купето, но усвојува некои свои иновации.

Го комбинира суптилниот ретро стил на тврдиот покрив со преклопувачкиот покрив од ткаенина што се затвора за 13,5 секунди со до брзина од 60 километри на час. Мекиот покрив самиот по себе принудува да има малку поинаков дизајн за Roma Spider. Дизајнерите го изменија обликот на задното стакло. Задната палуба има фасција во боја на каросеријата која ја дели областа на два дела за да направи простор за складирање на покривот. Долниот дел се интегрира во активен спојлер од карбон.

Ferrari Roma Spider

Ferarri ќе им понуди на купувачите можност да изберат прилагодени ткаенини и контрастни шевови за покривот. За патниците да се чувствуваат удобно со спуштен покрив, има дефлектор на ветер што ја активира силата што се интегрира во потпирачот за грб на задната клупа.

Како и купето, Roma Spider има битурбо 3,9-литарски V8 кој произведува 620 коњски сили помеѓу 5.750 и 7.500 вртежи во минута. Максималниот вртежен момент е 760 Nm, кој е достапен од 3.000 до 5.750 вртежи во минута. Црвената линија на погонот е на 7.500 вртежи во минута. Единствената опција на менувачот е автоматски со двојна спојка и осум брзини.

Ferrari проценува дека Roma Spider достигнува стигнува од место до „стотка“ за 3,4 секунди, пред да достигне максимална брзина од 320 км/ч.

Уникатни карактеристики

Моторот се одликува со рамно коленесто вратило и Variable Boost Management технологија за управување со променливо засилување, која „ја прилагодува испораката на вртежниот момент за да одговара на избраната брзина“. Моделот, исто така, има најдобар однос тежина и моќност во класата од 2,5 кг/КС, делумно благодарение на целосно алуминиумската шасија. Ова е исто како кај купето, но го усвојува задниот праг инспириран од оној што се користи на Portofino M. Според Ferrari тоа е„фундаментално важен структурен елемент“ и треба да обезбеди автомобилот да остане крут и покрај губењето на фиксниот покрив.

Roma Spider тежи 84 килограми повеќе од моделот со тврд покрив. Зголемувањето првенствено доаѓа од системот за отворање на покривот. Моќниот дефлектор на ветер исто така додава тежина.

Ferrari Roma Spider треба да биде способен да ги одржува удобно патниците на долги патувања. Предните патници добиваат електрично прилагодливи седишта во 18 насоки кои се загреваат, а опција е и грејач за вратот. Остатокот од внатрешноста е како кај купето каде високата централна конзола создава посебни кокпити за совозачите. Распоредот вклучува дигитална инструмент табла за возачот. Има централен дисплеј од 8,4 инчи, а купувачите можат да изберат и опционален екран на совозачката страна.

Поврзани вести

Back to top button