fbpx

Ford го претстави новиот Mustang

Седмата генерација на Ford Mustang става акцент на обновената кабина, нова технологија и карактеристики наменети за ентузијастите

Ford го претстави новиот Mustang, веројатно последниот „пони“ автомобил на Ford што ќе биде изграден според шаблонот поставен од оригиналот во 1964 година. Претставен на Северноамериканскиот меѓународен саем за автомобили во Детроит во 2022 година, ова е првиот нов Mustang по девет години. Стилот е многу сличен, инспириран повторно од неговите предци изградени помеѓу 1964-1970 година, а поставата на мотори сè уште се состои од 2,3-литарски EcoBoost четирицилиндрични и 5,0-литарски атмосферски Coyote V8 мотори. Хибридните погонски агрегати и опциите за пренос на сите тркала за кои се шпекулираше дека работи Ford засега ги нема.

Новиот Mustang добива некои важни стилски и хардверски ажурирања за кои менаџментот се надева дека ќе му помогнат да го надмине главниот конкурент Dodge Challenger според продажбите.

„Инвестирањето во друга генерација на Mustang е голема изјава во време кога многу од нашите конкуренти го напуштаат бизнисот со возила со внатрешно согорување“, рече извршниот директор на Ford, Џим Фарли.

Остар дизајн

Новата генерација е инстантно препознатлива како Mustang, но стилот е ажуриран со Tri-Bar LED предни светла и пошироки задни лакови за да се даде помускулен став. Купувачите повторно ќе можат да избираат меѓу купе и кабриолет, а овој пат fastback каросериската изведба има подолга линија на покривот за која Ford вели дека е создадена за да го олесни влегувањето и излегувањетo.

Ford Mustang

За прв пат ќе биде лесно да се направи разлика помеѓу 2,3-литарски EcoBoost и 5,0-литарски GT автомобили. V8 GT автомобилите добиваат различен дизајн на предниот дел со горниот дел поделен на три дела, а долните влезови се зголемени за да го напојуваат моторот со 32 вентили, плус нови отвори на хаубата и редизајниран преден сплитер.

Сепак, и двата модели се достапни со пакет за изглед на Bronze Design Series што носи Sinister Bronze тркала и бронзени значки, како и опционален Performance Pack кој се состои од заграда за предни потпори, Torsen LSD, 390 мм предни и 355 мм задни Brembo сопирачки и пошироки задни тркала и гуми. Автомобилите со Performance Pack може дополнително да се опционални со MagneRide прилагодливи амортизери, седишта Recaro и активен издувен систем.

Опции за персонализација

GT автомобилите со Performance Pack добиваат и канали за ладење на сопирачките, ладилник за масло, нешто што се нарекува Active Pothole Mitigation и една од најинтригантните карактеристики на Mustang: електронска сопирачка за повлекување. Она што изгледа како старомодна механичка рачна сопирачка всушност управува со задните сопирачки со помош на електрични мотори, и вели Ford, „е конструирано за возачите-почетници да ги научат и да ги подобрат своите вештини за дрифт, а исто така им обезбедуваат на стручните возачи систем подготвен за натпреварување“.

Основните автомобили се возат на тркала од 17 инчи, додека GT уживаат во надградба на стандардни 19-ки, со 20-инчни како опција. Останатите опции за персонализација доаѓаат во форма на три достапни бои за сопирачките на Brembo и 11 избори за надворешни бои кои можат да се надополнат со нови бои и дизајни на ленти.

Ford Mustang

Ретро однадвор, модерен одвнатре

Некои од најголемите промени на Mustang за 2024 година се во кабината, која дефинитивно изгледа модерно и далеку посвежо од претходните модели. Новиот автомобил добива 12,4-инчен дигитален пакет инструменти што може да се конфигурира со висока резолуција со можност за проширување на дисплејот со додавање на 13,2-инчен SYNC 4 екран на допир комплет со Amazon Alexa.

Резултатот е драматично отстапување од кабините во ретро-стил на претходните Mustangs, но го ажурира пони автомобилот, квалитетот изгледа добро, а графиката е неверојатно јасна благодарение на употребата на Ford на истата Unreal Engine 3D технологија. Сè уште има неколку традиционални копчиња, но повеќето контроли се префрлени на екранот на допир, потег што Ford тврди дека бил поддржан од постоечките сопственици на Mustang.

Ford Mustang

Треба да се истакне и управувачот со рамно дно, опционална безжична подлога за полнење на телефонот и целосен пакет на безбедносни системи, вклучувајќи адаптивен темпомат, препознавање на патни знаци и Reverse Brake Assist. Добивате дури и USB порти сместени над вашата глава за да можете да прикачувате акциони камери и други уреди на шофершајбната без жици да висат насекаде. Платнените седишта се стандардни, при што моделите на Premium добиваат нагласени шевови на таблата со инструменти и облогата на вратите, додека моделите GT добиваат кожни влошки за седиштата.

Ford Mustang

Поголема моќност

Кога станува збор за моторите, Ford сè уште не откри колкава моќ произведуваат новите агрегати 2.3 и 5.0, но вели дека V8 има „иновативна кутија за довод на воздух и тело со двојна гас“ што го подобрува протокот на воздух и тврди дека V8 ќе биде најмоќниот сè уште стандарден V8 Mustang GT. Тоа значи дека новиот GT треба да испорачува повеќе од 466 КС и 569 Nm обезбедени од актуелниот автомобил.

Автоматскиот менувач со 10 брзини сигурно ќе биде популарна опција за двата автомобили, но сигурно е дека и „рачката“ ќе биде особено популарна ако се земе предвид дека ова е последниот мануелен менувач достапен кај Ford Mustang.

Поврзани вести

Back to top button