fbpx

Ford ја претстави plug-in хибридната верзија на Ranger

Ford Ranger добива plug-in хибридна верзија која ги надминува верзиите со бензински и дизел мотор кога станува збор за перформансите

Ford ја претстави plug-in хибридната верзија на Ranger на IAA Transportation 2024 година во Хановер, точно една година по објавувањето на електрифицираниот модел. Ranger PHEV ги задржува истите спецификации за влечење, носивост и теренски акредитиви на своите неелектрифицирани колеги, истовремено додавајќи ја предноста од режимот на возење со нулта емисија и PHEV-ексклузивното ниво Stormtrak.

Почнувајќи од електрифицираниот погон, тој се состои од 2,3-литарски EcoBoost мотор со турбополнач со еден електромотор од 102 КС сместен во куќиштето на менувачот. Комбинираната моќност е 279 КС и 690 Nm вртежен момент, надминувајќи ги моделите со бензин и дизел од стандардната линија Ranger (со исклучок на Raptor).

PHEV поставката вклучува пакет батерии од 11,8 kWh, што овозможува целосно електричен опсег од 45 километри. Според Ford, целосното полнење на батеријата може да се заврши за помалку од четири часа, додека електричниот мотор нуди и регенеративно сопирање. Понатаму, PHEV има надграден Pro Power Onboard систем, што им овозможува на сопствениците да ги напојуваат своите алатки, електронски уреди или приколки за кампување, со стандардно напојување од 2,3 kW или опционално напојување од 6,9 kW.

Моќта се пренесува на сите четири тркала преку 10-брзински автоматски менувач и системот e-4WD, со преносна кутија со двоен опсег и блокирање на задниот диференцијал. Инженерите на Ford го изменија поставувањето на суспензијата, земајќи ја предвид различната распределба на тежината на PHEV. Како и кај неелектрифицираниот Ranger, plug-in хибридот има носивост од 1 тон и може да влече до 3.500 килограми.

Визуелно, електрифицираниот пикап изгледа како обичен Ranger, со исклучок на отворот за полнење, сместен во близина на капачето за гориво на задниот браник. Сепак, Ford воведе лансирана верзија на Stormtrak со ограничена употреба, која е ексклузивна за PHEV, со уникатни стилски акценти и дарежлива опрема.

Највпечатливите елементи на Ranger Stormtrak вклучуваат нов сет од 18-инчни алуминиумски тркала, нова саќе шема на решетката, комплет налепници и редизајнирани странични жабри со букви PHEV. Пикапот е обоен во Chill Grey нијанса ексклузивна за Stormtrak, иако купувачите можат да го нарачаат и во Agate Black. Понатаму, стандардно доаѓа со Matrix LED фарови и Flexible Rack System на задната страна.

Во внатрешноста, Ford додаде висококвалитетни материјали, B&O звучен систем со 10 звучници и камера од 360 степени на 12-инчниот екран на допир за инфозабава.

Ford Ranger PHEV ќе се произведува во фабриката Силвертон во Јужна Африка. Покрај Европа, моделот е потврден и за Австралија и Нов Зеланд. Првите испораки се планирани да започнат на пролет 2025 година, додека цената ќе биде објавена поблиску до лансирањето на пазарот.

Поврзани вести

Back to top button