fbpx

Ford постепено ќе ја намалува својата зависност од VW

Почнувајќи од средината на деценијата, Ford ќе претстави нови електрични возила базирани на сопствена платформа

Ford и VW имаат тековно партнерство со неколку заеднички проекти, вклучувајќи камиони, лесни комерцијални возила и технологии за електрични возила. Сепак, „синиот овал“ сака да ја намали зависноста на ЕВ делот бидејќи полека се движи кон лансирање на сериски електрични возила засновани на сопствени платформи и технологии. Оваа промена во стратегијата на Ford се однесува само на операциите во Европа, каде што има намера да продава само електрични возила почнувајќи од 2030 година.

Мартин Сандерс, менаџер за развој на ЕВ на Ford за Стариот континент, изјави за Automobilwoche дека архитектурата MEB на Volkswagen е преодна технологија за компанијата. Таа се користеше за Ford да заштеди приближно две години од развојното време, но производителот сега инвестира многу во сопствената електрична платформа. Сè додека не се заврши развојната работа, Ford ќе произведува и продава електрични возила базирани на MEB.

Ова, пак, бара повеќе инвестиции. Ford ќе вложи околу 2 милијарди долари во својата фабрика во Келн за да ја подготви за електричните возила базирани на MEB. Првиот модел базиран на технологијата VW би требало да пристигне во текот на првиот квартал од оваа година и ќе има форма на компактен кросовер во истиот сегмент како и VW ID.4. Околу една година подоцна, вториот „спортски кросовер“ ќе се приклучи на гамата со планирано производство да се одржи во Келн.

Ford се подготвува за големи трансформации

Што се однесува до фабриката на Ford во Валенсија, таа исто така ќе претрпи големи трансформации. Фабриката моментално ги склопува S-Max и Galaxy, но двата MPV ќе бидат укинати многу наскоро. Ford ќе ја претвори страницата за да изгради софтверски дефинирани ЕВ врз основа на сопствената архитектура на брендот. Овие автомобили нема да користат MEB технологии и ќе почнат да пристигнуваат подоцна оваа деценија.

„Ќе користиме чиста електрична платформа во Валенсија. Во моментов, сепак, се уште е отворено кога ќе се случи тоа и кои модели ќе ги правиме таму“, коментира Сандер. Овие нови ЕВ исто така ќе го користат софтверот развиен од страна на Форд за полуавтономни функции.

Поврзани вести

Back to top button