fbpx

Great Wall ја освојува Европа преку соработка со најголемиот европски дилер

Најголемата европска групација на дилери на автомобили беше избрана од еден од најголемите кинески производители пред лансирањето на континентот

Кинескиот автомобилски гигант Great Wall се здружи со најголемата дилерска група во Европа за да ги донесе своите брендови Ora и Wey на континентот. Автомобилите на Ora го вклучуваат Funky Cat електричниот автомобил, кој треба да се појави во салоните на Emil Frey во Германија на крајот на 2022 година, додека премиум марката Wey ќе го понуди Coffee 01 PHEV во земјата, пренесува Automotive News.

Great Wall размислуваше да постави свои дилерски мрежи од нула, вели Automobilwoche, но одлучи да почека со Emil Frey да ја искористи огромната постојна продажна и сервисна мрежа и искуство во работата со резервни делови на компанијата, плус нејзиното искуство со лансирање на нови брендови. Според Automotive News, приходот на Емил Фреј за 2021 година од нови и користени автомобили изнесува 13 милијарди евра, што е над двојно повеќе од она што второпласираната дилерска групација, Penske Automotive, го имаше во Европа во истиот период.

„За Great Wall Motor ова е пресвртница на патот кон Европа. Овој проект за соработка со Emil Frey го поставува курсот за нашиот влез на пазарот и патот до нашите клиенти“, рече во изјавата Ксијанџун Менг, шеф за европскиот пазар на Great Wall.

Great Wall Emil Frey

Проширување на дистрибуцијата

Great Wall ги објави своите планови за европска експанзија на Салонот во Минхен минатата есен и го отвори своето европско седиште во Минхен во ноември, велејќи дека планира да вработи 300 луѓе таму. Но, додека првичното пуштање во продажба на дилерите во континентална Европа е ограничено само на Германија, во тек се планови за проширување на дилерската дистрибуција на други европски пазари, нешто што сигурно е причина за загриженост за секоја друга дилерска група и автомобилска марка.

Кинеските марки силно туркаат на полето на електричните автомобили и технологијата и се на патот да направат ист вид на упад на западниот автомобилски пазар како што направија јапонските марки во 1970-тите, Корејците во 1990-тите, како и новодојденците како Tesla во текот на изминатата деценија.

Поврзани вести

Back to top button