fbpx

Хибридите со бум во Европа, опаѓа продажбата на ЕВ

Продажбата на нови автомобили падна за 1,9% низ ЕУ во ноември, при што хибридните возила повторно бележат зголемен удел

Ноември се покажа како тежок месец за автомобилскиот пазар во Европа, при што продажбата на сите видови погонски конфигурации значително опадна, освен хибридите. Ова уште еднаш ја потврдува промената на пазарот кон поеколошки технологии.

Општи трендови во продажбата

Продажбата на нови возила во Европската унија се намали за 1.9% во ноември, достигнувајќи приближно 1.06 милиони единици. Главен фактор за падот беа значителните намалувања во Франција (-12.7%) и Италија (-10.8%). Германија бележи минимално зголемување од 0.5%, додека Шпанија беше единствениот од четирите најголеми пазари во ЕУ со пораст од 6.4%.

Хибридите со бум во Европа, опаѓа продажбата на ЕВ

Доминацијата на хибридите

Хибридните возила сега се најпопуларниот избор на погони во регионот, сочинувајќи 33.2% од сите нови продажби. Ова е значителен раст во споредба со 27.5% минатата година, што претставува зголемување од 18.5%.

Во меѓувреме, продажбата на бензински автомобили е во пад. Нивниот удел на пазарот се намали од 32.5% на 30.6%, со вкупен пад на продажбата од 7.8% во ноември. Франција забележа најголем пад од 31.5%, следена од Италија (-12.3%), Германија (-5.3%) и Шпанија (-2.3%).

Разочарувачка година за електричните возила

Иако многумина очекуваа 2024 да биде година на електричните возила (ЕВ), статистиките покажуваат поинаква слика. Продажбата на електрични возила падна за 9.5% во ноември, со 130,757 продадени единици. Овој пад е најмногу предизвикан од намалувањето на продажбата во Германија (-21.8%) и Франција (-24.4%). Уделот на електричните возила на пазарот сега изнесува 15%, што е намалување во однос на 16.3% минатата година.

Други погони и продажни податоци

Продажбата на дизел возила исто така опадна за 15.3%, намалувајќи го нивниот пазарен удел од 12.3% на 10.6%. Плаг-ин хибридите (PHEV) забележаа пад од 8.8%, со удел на пазарот од 7.6%.

Како се справуваат производителите?

Некои производители забележаа зголемување на продажбата, додека други се соочија со сериозни предизвици:

  • Volkswagen Group: Зголемување од 2.2% во периодот јануари-ноември.
  • Renault: Продажба од 1,152,424 возила, со раст од 1.9%.
  • Toyota: Импресивно зголемување од 12.4%, што ја прави една од најуспешните компании.

Од друга страна, Stellantis забележа пад од 7.4%, а Hyundai Motor Group пад од 4.4%. Значителни падови имаа и Ford (-17.3%), Mazda (-6.6%) и Jaguar (-5.9%).

Европскиот автомобилски пазар продолжува да се прилагодува на новите трендови и предизвици. Доминацијата на хибридите и падот на бензинските и електричните возила сугерираат дека купувачите бараат рамнотежа меѓу ефикасноста, одржливоста и достапноста. Очекувањата за 2025 година остануваат високи, особено во однос на електрификацијата и иновациите во индустријата.

Поврзани вести

Back to top button