fbpx

Huayra R Evo е најмоќниот Pagani досега

Подолгата опашка, отстранлив покрив, подобриот карбон и подобрениот V12 придонесуваат Huayra R Evo да стане најимпресивното Pagani досега

Хорасио Пагани вели дека бил инспириран од два типа на тркачки автомобили кога го замислил новиот Huayra R Evo. Идејата за создавање на нова итерација на автомобилот му дошла на трката во Indicar, каде што бил воодушевен од аеро екраните на болидите. Ова ја поттикна идејата за развој на верзија со отворен покрив на сопствен автомобил. Дополнително, носталгијата на Пагани за long-tail тркачките автомобили во неговата младост одигра значајна улога во неговата одлука да го создаде Huayra R Evo.

Резултатот е нов модел со перформанси блиски на оние на тркачките прототипи од второто ниво на Ле Ман, кој обезбедува поголема моќност, повеќе звук, поголема потисна сила и повеќе перформанси на сопствениците кои ќе учествуваат во програмата Arte in Pista на Pagani.

Ист мотор, но со голем број подобрувања

Под хаубата, Huayra R Evo го задржува својот 6,0-литарски V12 HWA мотор, но е подложен на низа подобрувања, вклучувајќи рекалибриран ECU, нов влезен колектор и брегасти вратила. Овие надградби резултираат со моќност од 900 КС и 770 Nm вртежен момент, што го означува како најмоќниот модел на Pagani досега. Понатаму, V12 сега може да достигне до 9.200 вртежи во минута, испраќајќи ја својата моќ на задните тркала преку шестстепен секвенцијален менувач.

Автомобилот е за околу 190 мм подолг од појдовниот Huayra R. Исто така, сега има отстранливи панели во хаубата.

И покрај празнината во работата на каросеријата од карбон, автомобилот сега е 21 отсто поефикасен аеродинамички. Згора на тоа, „долгата опашка“ и другите модификации резултираат со 45 проценти зголемување на потисната сила. Во тркачкиот режимот, хиперавтомобилот развива поголема потисна сила отколку што тежи со 320 км/ч. Бидејќи Huayra R Evo има сува тежина од 1.060 килограми, тоа е прилично импресивна количина на потисок.

Врвна потисна сила

Дизајнот на каросеријата е толку генијален што автомобилот генерира највисоко ниво на потисна сила кога ќе се отстрани покривната плоча. Pagani тврди дека Huayra R Evo произведува 5 проценти повеќе потисна сила во режимот со отворен покрив во споредба со режимот со затворен покрив.

Pagani Huayra R Evo

И тоа не е единствениот нов трик на каросеријата. Благодарение на врвната технологија на карбон првично развиена за Utopia, Pagani тврди дека Huayra R Evo сега е 38 проценти поцврст од својот претходник, и покрај тоа што може да се пофали со помала вкупна тежина.

Сосема очекувано, шасијата на автомобилот исто така е префинета со нов амортизер за кревање што може да ја подигне и намали висината на возењето на автомобилот без да ги менува амортизерите на тркалата. Од Pagani велат дека работеле и на еласто-кинематиката на Huayra R Evo за да го подобри обновувањето на кабрата, корекција на управувачот и да обезбеди идеално држење во секое сценарио.

Тој вели дека исто така ја зголемил површината на карбон-керамичките предни сопирачки дискови за 100 проценти со нов дизајн на слотот и поголеми влошки. Тоа доведе до зголемена стабилност, подобрено управување со температурата и подобра издржливост.

Нема податоци за достапноста

Цените за автомобилот не се откриени (ниту има бројки за производство), но Pagani вели дека оние што ќе купат учествуваат во клубот Arte in Pista ќе добијат шанса да ги возат своите автомобили на некои од врвните патеки во светот. Во пакетот се вклучени неконкурентни настани на патеката, со анализа на податоци, инженери и механичари на патеката, физиотерапевт за моторспорт и нутриционист.

„Програмата Huayra R и Arte in Pista го проширија искуството на нашите клиенти со брендот Pagani надвор од нашите најлуди соништа, давајќи им нова можност и на сопствениците на Zonda R и Zonda Revolución“, вели Хорацио Пагани. „Задоволство ни е да го споделиме Huayra R Evo со вас, поместувајќи ги границите на перформанси и емоции уште подалеку. Да почнеме со отстранување на покривот и да го земеме од таму…“

Поврзани вести

Back to top button