fbpx

Hyundai има новa технологија која ги смалува електричните мотори

Универзалниот систем за погон на тркалата на Hyundai ја поместува редуциската брзина во тркалата и ја избегнува потребата за CV спој

Автомобилските производители често го истакнуваат фактот околу тоа колку повеќе простор електричните возила ќе им ослободат на патниците. Сепак, електричните погонски единици се уште се прилично големи. Hyundai тврди дека дошол до нова технологија која ќе му овозможи значително да ги намали своите мотори, отворајќи повеќе простор за луѓето и нивните работи.

Наречен „Uni Wheel“, тој ја претставува најновата технолошка иновација на производителот на автомобили. Универзалниот систем за погон на тркалата преместува одредени погонски компоненти што ги бара електричниот автомобил во тркалото. Сепак, погонската единица останува поставена надвор од тркалото.

Наместо тоа, Uni Wheel го преместува редукторот во склопот на тркалото, ефикасно намалувајќи ја големината на моторот. Оваа иновација му овозможува на Hyundai да користи еден мал мотор по тркало, наместо да се потпира на голема погонска единица за целата оска.

Со користење на низа запчаници сместени во внатрешноста на тркалото, моќта од дури и мал мотор се пренесува на тркалото со доволно вртежен момент за движење на возилото. Како што е истакнато и претходно, придвижувањето на секое тркало поединечно има предности за перформансите на возењето и за безбедноста, со тоа што дозволува секој агол од возилото да реагира независно на околностите.

Меѓутоа, карактеристиките на Uni Wheel не застануваат тука. Поради начинот на кој се организирани брзините, тие можат да се движат во центарот додека се уште ја пренесуваат моќноста. Како резултат на тоа, врската помеѓу тркалото и моторот може слободно да се лизга нагоре и надолу, така што тркалото не бара CV спој. Тоа значи дека загубите во ефикасност поврзани со работењето на таква врска под агол се елиминирани, со што се подобрува испораката на енергија и опсегот на возење.

Hyundai Uni Wheel

Слободата што ја дава технологијата им овозможува на инженерите послободно да ја контролираат висината на возењето на возилото. Бидејќи не постои ниту една точка каде што CV-зглобот ефикасно ја пренесува моќта, возилата опремени со Uni Wheel (и со воздушна суспензија, на пример) би можеле да се склопчат за аеродинамично возење на автопат или да подигнат поголемо растојание од земјата без да се загрозат перформансите.

Hyundai вели дека Uni Wheel може да се притисне во тркала со дијаметар од четири инчи, што би било идеално за уреди за лична подвижност. Исто така, може да се зголеми за да работи на тркала со големина до 25 инчи за поголеми возила, како автомобили и теренци.

Компанијата вели дека ја тестирала единицата за издржливост и укажува дека Uni Wheel работи добро. За жал, The Korea Times известува дека Hyundai сè уште не е подготвен да каже кога Uni Wheel ќе биде подготвен да влезе во производство, но има поднесено патенти на клучните пазари, како што се Кореја, Европа и САД.

„Среќни сме што можеме да претставиме иновативни идеи кои би можеле да ги менуваат игрите на идниот пазар на мобилност“, рече Парк Јонг-сул, виш научен соработник во Hyundai Motor Company и Kia Advanced Technology Institute. „Развиваме технологија за клиентите да можат да ја искусат мобилноста на сосема поинаков и нов начин од порано.

Поврзани вести

Back to top button