fbpx

Hyundai Ioniq 5 N дебитира со 650 КС

Електричниот Hyundai Ioniq 5 N е кулминација на сето она што N дивизијата го научи преку својата програма за возила со внатрешно согорување

Hyundai го претстави Ioniq 5 N во пресрет на неговото јавно деби на Фестивалот на брзината во Гудвуд. Корејскиот производител истакнува дека електричниот перформансен хечбек ќе биде повеќе фокусиран на возачот во однос на неговите ЕВ.

Како и обичниот Ioniq 5, новиот Ioniq 5 N се заснова на Electric-Global Module платформата на брендот и ја користи експертизата што Hyundai ја стекна преку креациите RM20e, RN22e и N Vision 74. Се одликува со зголемена батерија од 84 kWh и има ревидирани електрични мотори и напред и назад. Моторот напред испорачува 166 kW (225 КС), моторот одзади има 282 kW (383 КС), а двата комбиниранo произведуваат 448 kW (609 КС), иако ова скока до дури 478 kW (650 КС) во режимот Boost, давајќи му на автомобилот уште поголема моќ од Kia EV6 GT.

Овие високи бројки на моќност му овозможуваат на Ioniq 5 N да забрза од место до „стотка“ за 3,4 секунди пред да достигне максимална брзина од 260 километри на час. Сепак, како и другите N производи, привлечноста на Ioniq 5 N не е во бројките. Пред се, станува збор за начинот на кој возилото го вклучува возачот и тука доаѓа вистинското задоволство.

Механички надградби

За почеток, структурата на каросеријата има 42 дополнителни точки за заварување и 2,1 метар дополнителни лепила за подобрување на цврстината. Hyundai исто така го зајакна управувачкиот столб и разви систем познат како N Pedal. Оваа софтверска функција користи слична технологија на системот за регенеративно сопирање i-Pedal и го подобрува вртењето и ја зголемува чувствителноста на гасот. Системот за распределба на вртежниот момент N, исто така, се чини дека е трансформативен, обезбедувајќи целосно променлива распределба на вртежниот момент предниот и задниот дел што може да се прилагоди на 11 нивоа. Има и N Drift Optimizer со интегрирана функција Torque Kick Drift која му овозможува на возачот да го симулира ударот со спојката на автомобил со внатрешно согорување со погон на задните тркала.

Hyundai Ioniq 5 N

Надградбите не застануваат тука. Hyundai го опреми Ioniq 5 N со своите најмоќни сопирачки, составени од предни дискови од 400 мм со четириклипни клешти и 360 мм задни дискови. Моќта на регенеративниот систем за сопирање е исто така подобрена и сама може да обезбеди 0,6 G сила на забавување. Исто така, се вели дека има незабележлива транзиција помеѓу регенеративните сопирачки и хидрауличните сопирачки. Режимот N Race им овозможува на возачите да избираат помеѓу поставките „Endurance“ и „Sprint“. Првата ја намалува максималната моќност за подолги сесии на патеката, додека втората дава приоритет на врвната моќност.

Визуелни промени

По ова на ред доаѓаат N e-shift и N Active Sound+. Првиот од овие системи го симулира осум-степениот менувач со двојна спојка на N автомобилите со внатрешно согорување на Hyundai со контролирање на излезниот вртежен момент на моторот и симулирање на потресот што го добивате при менување брзини. Функцијата N Active Sound+ користи осум внатрешни и два надворешни звучници со звучен профил „Ignition“ за да го имитира 2,0-литарскиот турбо четирицилиндричен мотор на Hyundai N, опција „Evolution“ со звук сличен на RN22e и тема „Supersonic“ инспирирана од двомоторните борбени авиони.

Во автомобилот се направени и мноштво визуелни промени. На пример, тој е 20 мм понизок, 50 мм поширок и 80 мм подолг. Предниот дел веднаш се истакнува со нов сплитер, воздушни клапи и воздушни завеси додека одзади има уникатен спојлер, изразен дифузер, триаголно стоп светло и за разлика од стандардниот Ioniq 5, бришач на задното стакло. Комплет од 21-инчни алуминиумски тркала доаѓаат како стандарден дел од опремата и се обвиткани во гуми Pirelli P Zero 275/35.

Внатрешноста е исто така сосема поинаква. Целосно новиот управувач веднаш го привлекува вниманието и вклучува различни N копчиња, вклучувајќи го и копчето N Grin Boost. Автомобилот, исто така, располага со нови метални менувачи за регенеративниот систем за сопирање, додека централната конзола сега има инсерти за колена и потпори за подножјето за возење на патеката. N спортските седишта се исто така стандардни, а инсталирани се и оптимизирани педали.

Поврзани вести

Back to top button