fbpx

Hyundai подготви освежување за i10

Корејскиот производител Hyundai го покажа освежениот i10 за моделската 2023 кој пристигнува со неколку промени на екстериерот и ентериерот

Додека голем број производители на автомобили го напуштаат помалку профитабилниот урбан сегмент во Европа, Hyundai одлучи да го претстави фејслифтираниот i10. Моделот добива благи визуелни измени, вклучително нови комбинации на бои и дополнителни функции во кабината, додека предводникот на N Line облогата останува дел од гамата.

Почнувајќи од надворешноста, Hyundai i10 2023 не изгледа толку поразлично од неговиот претходник кој првично беше претставен во 2019 година. Всушност, единственото нешто што се издвојува на прв поглед се дневните светла во форма на саќе на решетката, кои ги заменуваат претходните кружни единици.

Поблискиот поглед ја открива новата шема на решетката и долниот влез на браникот, како и свежата LED графика за задните светла. Hyundai ја ажурираше палетата на бои со две нови нијанси – Lumen Grey и Meta Blue – заедно со нов сет од 15-инчни алуминиумски тркала. Уште потешко е да се забележат разликите во Hyundai i10 N Line, бидејќи е пренесен бодикитот специфичен за верзијата, ограничувајќи ги ажурирањата на светлосните единици и новите 16-инчни алуминиумски тркала.

Подобрување на ентериерот

Продолжувајќи кон внатрешноста, Hyundai додаде сино амбиентално осветлување на подножјето на нозете и „тројна црвена ткаенина“ за наслоните на седиштата на i10 N Line што се разликува по црвените акценти и значките N Line. За обичниот i10 има нов „Purple пакет“ кој додава виолетов акцент на седиштата од тартан ткаенина, шевовите, отворите за воздух и виолетовиот сјај на сивите точки на допир.

Hyundai i10

Во однос на технологијата, има нова 4,2-инчен дигитален инструмент кластер како дел од стандардната опрема, 8-инчен инфозабавен екран на допир кој сега е компатибилен со безжичните Apple CarPlay и Android Auto, камера за заден поглед, OTA ажурирања за мапите, безжична подлога за полнење, предни и задни USB-C порти, плус побогат пакет на системи за асистенција (Hyundai Smart Sense).

Додека Hyundai го детализираше надворешниот и внатрешниот дизајн на i10, корејскиот производител не ни даде никакви информации за погонските единици. Имајте предвид дека сегашниот модел е достапен со атмосферскиот трицилиндричен 1.0 MPi мотор кој произведува 67 КС, 1.2 MPi со четири цилиндри со 84 КС и турбо 1.0 TGD-i кој испорачува 100 КС. Овој мотор се наоѓа кај водечкиот Hyundai i10 N Line, кој исто така има корист од поспортската поставеност на суспензијата за да оди со агресивниот бодикит.

Производството на фејслифтираниот Hyundai i10 ќе започне во април 2023 година во Измит, Турција. Првите испораки на европските пазари се очекуваат во втората половина од годинава.

Поврзани вести

Back to top button