fbpx

И Xpeng сака да произведува ЕВ во Европа

Кинескиот производител Xpeng се проширува во 40 нови земји во текот на 2024 година

Xpeng може да бара да ги заобиколи европските тарифи што се применуваат за електричните возила од кинеско производство со локализирање на производството на континентот.

Кинескиот стартап за електрични возила тргнува со огромна светска експанзија, започнувајќи со продажба во речиси 40 нови земји само во 2024 година. Тука се вклучени голем број држави низ Европа, но исто така и на пазари како Тајланд, Малезија, Сингапур, Обединетите Арапски Емирати и Австралија. Членките на Европската унија оваа недела ќе гласаат за воведување нови дефинитивни тарифи за кинеските електрични возила, а доколку даноците бидат усвоени, Xpeng ќе добие дополнителни 21,3% тарифи над постоечките 10% што веќе ги плаќа.

Додека неодамна разговараше со Bloomberg, потпретседателот на Xpeng и копретседател Брајан Гу истакна дека плановите за европско производство навистина се во фаза на работа, но сè уште се во рана фаза.

„Ние разгледуваме повеќе опции, почнувајќи од договорно производство до работа со постоечки погони, па дури и размислување за [нови] погони“, рече тој. „Но, тие сè уште се многу прелиминарни“.

Според Гу, Xpeng сака да биде лидер во Европа и треба да им даде приоритет на потребите и желбите на локалните клиенти. На пример, европските купувачи сметаат дека добрите алатки за навигација се попожелни од мултимедијалните функции што ги сакаат кинеските купувачи.

„Да се ​​биде полокален не е само поради тарифите“, додаде Гу. „Како компанија, [ние] треба да се стремиме да бидеме лидер на пазар како Европа. Мора да размислуваме да станеме полокални. Мора да имаме повеќе локален тим за да изградиме полокален бренд, а исто така да имаме повеќе локално присуство“.

 

Поврзани вести

Back to top button