fbpx

ID.XTREME е електричен рели концепт на Volkswagen

Volkswagen го претстави најновиот електричен концепт кој е базиран на ID.4 GTX и има за цел да осмисли оф-роуд електричен автомобил

Volkswagen го претстави својот најнов електричен концепт, ID.XTREME, кој се одликува со погон на сите тркала и подигнат систем на потпирање, а теренскиот автомобил се користи за да се измери реакцијата на јавноста кај љубителите на електричните возила.

Претставен на D. Treffen, годишниот состанок на европските сопственици на електрични возила на VW во Локарно, Швајцарија, новиот концепт го користи ID.4 GTX како основа за она што се опишува како најмоќниот модел во гамата. Се одликува со нов софтвер и „погон со високи перформанси“ за зголемување на моќноста на 382 КС, што е за 87 КС повеќе од ID.4 GTX.

На надворешноста и е даден груб третман за да одговара на замислата за возилото. Иако ID.4 корените на ID.XTREME се лесно забележливи, додадениот обем што го овозможуваат 3D-печатените 50-мм пошироки крила му даваат на теренецот понаменски став.

Концептот е поставен на тркала од 18 инчи со соодветно големи гуми, а алуминиумското подвозје е целосно запечатено за да го заштити од суров терен. Покрај малата, но очигледна шипка поставена напред и подигнатата „рели“ суспензија, уште едно разлика за ID.XTREME во однос на ID.4 е носачот на покривот со дополнителни LED светла.

Рециклирањето во срцето на концептот

Можеби помалку релевантно е вниманието што се посветува на звукот на концептот – ID.XTREME се одликува со нов шум на возење што се пренесува надвор преку звучник во куќиштето на тркалото. Внатре се наоѓаат обновени седишта, со делови од алкантара и портокалови акценти за да одговараат на целокупната тема.

Концептот е развиен од застарено возило за тестирање, додека се напојува од искористена батерија од 82 kWh. И, иако нема сигурност дека некогаш ќе видиме сериска верзија на off-road концептот, се чини дека VW сериозно ги сфаќа повратните информации што ги добива.

„Навистина сме желни да дознаеме како љубителите на електромобилноста реагираат на возилото. Врз основа на повратните информации од нашата заедница, ќе одлучиме како да продолжиме со проектот“, вели Силке Багшик, шеф на производната линија MEB на VW.

Поврзани вести

Back to top button