Jaguar започнува нова ера со ново лого и нов бренд идентитет
Jaguar покажа четири нови елементи, Device Mark, Strikethrough, Exuberant Colors и Makers Marks, кои го најавуваат неговото реосмислување
Jaguar го претстави својот обновен бренд идентитет, означувајќи го почетокот на својата електрична ера. Британската марка го покажа своето ново лого пред откривањето на концептот Jaguar Design Vision на 3 декември – претходник на серискиот луксузен електричен седан што ќе следи во 2025 година.
Компанијата вели дека реинвенцијата е втемелена во филозофијата на нејзиниот основач, Сер Вилијам Лајонс, кој славно изјавил: „Jaguar не треба да биде копија на ништо“. Ажурираниот дизајнерски јазик и графика имаат за цел да ја соопштат трансформацијата на Jaguar, како стилски, така и во однос на неговата амбиција да го врати своето место на луксузниот пазар.
Освежениот идентитет се центрира околу четири основни елементи на дизајнот. Прво е „Device Mark“, минималистичко ново лого изречено со карактеристичен фонт, познат по својата симетрија и воздржаност. Потоа доаѓа „Strikethrough“, хоризонтален графички мотив кој се чини дека е предодреден да остави свој белег на идните модели. Потоа ги имаме „Exuberant Colors“, кои ја покажуваат поврзаноста на Jaguar со уметноста. Конечно, „Makers Marks“ се два симболи – традиционалниот отскокнувач на Jaguar и нов монограм што ја вклучува буквата j (и, веројатно, r, иако не можеме да бидеме сигурни бидејќи, со тој фонт, во основа е превртено „j“ ).
Овие визуелни ажурирања ќе дебитираат на претстојното концептно возило и ќе се префрли на триото целосно електрични сериски автомобили на Jaguar кои вети дека ќе ги лансира пред 2030 година.
„Ова реосмислување кое ја опфаќа есенцијата на Јaguar, враќајќи го кон неговите вредности кои некогаш правеа овој бренд да биде сакан, притоа правејќи го релевантен за современата јавност. Ние креираме Јaguar за иднината, враќајќи го неговиот статус како бренд кој ги збогатува животите на нашите клиенти и Јaguar заедницата“, истакнува главниот креативен директор на Jaguar, Гери Мекговерн.
Во меѓувреме, управниот директор Раудон Гловер ја нарече трансформацијата „целосно ресетирање“, додавајќи дека тимот мора да биде „бестрашен“ во неговото извршување.