fbpx

Jeep Avenger е Европски автомобил на годината за 2023

Првиот електричен автомобил на марката Jeep, моделот Avenger, успеа да ја освои наградата за Европски автомобил на годината за 2023

Jeep Avenger е прогласен за Европски автомобил на годината за 2023 година на Саемот за автомобили во Брисел.

За прв пат досега, Jeep ги доби врвните почести за Автомобил на годината. Овогодинешниот победник е новиот електричен SUV Jeep Avenger, кој е достапен во Европа, Јапонија и Јужна Кореја. Avenger, исто така, е првото чисто електрично возило на Jeep. Дебитирајќи минатиот октомври, користи единечен мотор со моќност од 154 КС и 260 Nm вртежен момент кои ги придвижуваат предните тркала. Батеријата од 54 kWh обезбедува опсег од 400 километри во циклусот WLTP, иако во урбани поставки со помала брзина тој опсег може да се приближи до 550 километри. Може брзо да се полни преку поврзување од 100 kW, достигнувајќи опсег од 20 до 80 проценти за 24 минути.

Во натпревар во кој доминираа електричните возила, првиот електричен автомобил на Jeep стигна до победата, оставајќи ги Volkswagen ID.4 и Nissan Ariya зад себе. 57-те судии од жирито му доделија на Avenger 328 поени, додека второпласираниот ID.4 собра 241 поен, а Ariya 211.

Понатаму на табелата од седум автомобили од потесниот избор, Kia Niro заврши на четвртото место со 200 поени, Renault Austral е на петтото место со 163 поени, Peugeot 408 го освои шестото место со 149 поени, а Toyota bZ4X/Subaru Solterra заврши на последно место, со 133 поени.

Се засилува трендот на ЕВ победници

Изборот за прв пат се одржа во 1964 година, кога победи иновативниот на Rover во 2000 година, но со исклучок на автомобили како Rover 3500 (1977), Porsche 928 (1978) и Citroen XM (1990), европските судии вообичаено ги фаворизираа прифатливите, мејнстрим возила. Сепак, ова не е прв пат електричен автомобил да биде награден со наградата. Nissan Leaf (2011), Jaguar I-Pace (2019) и Kia EV6 (2022) славеа во конкуренција на автомобилите со внатрешно согорување во последните десетина години.

Jeep Avenger

Жирито составено од професионални автомобилски новинари од целиот континент обично е панел од 61 член, но оваа година поради случувањата во Украина, четворица руски судии немаа можност да го дадат својот глас. Секој од членовите на жирито има 25 поени за распределба, но тие мора да ги поделат помеѓу најмалку пет автомобили и да не даваат повеќе од 10 поени на едно возило.

Поврзани вести

Back to top button