fbpx

KIA Niro EV веќе достапна на пазарот во Кореја

Новиот KIA Niro EV веќе се дистрибуира за пазарот во Кореја. Со автономија од 450 километри, 100% електричниот модел комбинира задоволство при возењето со атрактивен дизајн, удобност и практичност на кросовер и погон што не генерира штетни гасови.

Kia Niro EV зазема посебна позиција на светските пазари со својата форма на CUV и целосно електричен погон. Моделот се нуди и во  хибридни верзии, чија заедничка продажба надминаа 200.000 парчиња (од кои 65.000 се реализирани во Европа) на меѓународно ниво само за две години по нејзиното лансирање во 2016 година. Автомобилот доби повеќе од 5.000 нарачки за верзијата со електричен мотор по изложбата во Бусан, пред само два месеци.

KIA Niro EV е втор електричен автомобил по Soul EV, кој Корејците ќе го понудат на светските пазари. Европското деби на моделот ќе се одржи на Саемот за автомобили во Париз, во октомври оваа година и ќе биде достапен во малопродажната мрежа до крајот на 2018 година.

Kia Niro EV е опремен со голема 64 kWh батерија која гарантира 450 километри возење со едно полнење.

 

Niro EV

Поврзан со брз полнач од 100 kW, Niro EV се напојува 80% за 54 минути. Клиентите можат да ја нарачаат својата Nero EV со опционална 39,2 kWh литиум-полимерна батерија за 300 километри со едно полнење. Моќта се пренесува на предните тркала од 204 КС, а вртежниот момент е 395. Ова овозможува Niro EV да забрзува од 0 до 100 km / h за само 7,8 секунди. Батеријата е под багажникот,  нудејќи тежиште слично на она на седан или хечбек, кој обезбедува максимална стабилност и задоволство при возењето.

Дизајниран во центрите во Калифорнија, во САД и Намјанг, во Кореја, Niro  комбинира практичност и атрактивната визија на CUV во фина аеродинамична каросерија со извајани површини. Niro EV е дизајниран да привлече не само љубители на еко-пријатели, туку и оние кои бараат атрактивни стилна кросовер. Ентериерот Niro EV комбинира модерен дизајн со широк внатрешен простор. Се разликува од другите верзии на моделот со нови функции и елементи. Сината контролна табла е во склад со надворешноста, додека распоредот на централната конзола е поедноставен со интегриран селектор за пренос.

Поврзани вести

Back to top button