fbpx

Kia подготви освежување за XCeed

Kia на својот кросовер XCeed за 2023 година одлучи да му подготви фејслифт третман на средина од животниот циклус

Kia подготви освежување за XCeed со што го заострува стајлингот, а притоа ја проширува својата блага хибридна технологија и додава помоќно GT-Line ниво на опременост на врвот на гамата.

Малиот кросовер на корејската компанија добива поагресивно лице благодарение на новите LED светла и браници, плус стеснатата решетка што му дава малку порасположен изглед. LED диодите на задниот дел се исто така нови, како и сјајниот црн дифузор и опционалните тркала од 18 инчи што нема да ги најдете на ниту една друга варијанта на Ceed (16 се стандардни). XCeed, исто така, ја отфрли старата значка за носот на хаубата на Kia и го додаде новото лого, односно буквите на името на брендот, слично како што беше случајот со Ceed и Proceed кога беа фејслифтирани минатата година.

Kia XCeed

Но, новото GT-Line ниво на опременост оди подалеку, со потенко опкружување на решетка и поизразени отвори за воздух на браникот напред, уникатни тркала од 18 инчи и хексагонални LED светла и дифузор со боја на каросеријата одзади. Внатре има повеќе промени специфични за GT, вклучувајќи волан со рамно дно, црна прекривка над главата, менувач обложен со перфорирана кожа и спортски GT-Line седишта.

Нови моторни опции

Иако XCeed GT Line се прикажува повеќе како стилска надградба, моделот добива и дополнителна моќност за да го поддржи визуелното унапредување. Моторните опции за остатокот од палетата XCeed се надополнуваат со 1,5-литарски T-GDi четирицилиндричен мотор со 160 КС, но новиот GT-Line го добива истиот 1,6-литарски мотор со 204 КС и 265 Nm како Ceed и Proceed GT. Поврзан со седумстепен менувач со двојна спојка и придвижувајќи ги само предните тркала, поголемиот мотор овозможува спринт до „стотка“ за 7,5 секунди.

Возачите на кои им треба малку повеќе време за да ја достигнат истата брзина може да се одлучат за 1,0-литарски T-GDI 120 КС и 172 Nm сега опремен со технологија MHEV или благ хибриден 1,6-литарски дизел што генерира 136 КС и 320 Nm ако е избран со седум-брзински менувач со лопатки. Одете на шестбрзинската мануелна верзија на дизелот MHEV и ќе изгубите 40 Nm, но ќе го добиете iMT мануелецот на Kia кој има електронски контролирана спојка што му овозможува на автомобилот да се движи со брзина до 125 км/ч кога е соодветно и се зголемува ефикасноста на потрошувачката.

Kia XCeed

Моделот доаѓа и со целосна хибридна опција. Пренесен од минатогодишниот автомобил, таа комбинира 1,6-литарски мотор со внатрешно согорување и електричен мотор, испраќајќи 141 КС и 265 Nm до предните тркала преку шест-брзински менувач со двојна спојка. Батеријата е прилично мала со 8,9 kWh, така што plug-in хибридот има опсег на движење на струја од 48 км, но Kia вели дека би требало да овозможи околу 60 км нулта емисија на штетни гасови во градското возење.

Минимални промени во ентериерот

Промените во внатрешноста се претежно ограничени на подобрувања во поврзувањето, додавајќи ја најновата верзија на Kia Connect, која носи интеграција на календарот на Google и Apple и им дозволува на возачите да планираат патувања однапред и да испраќаат податоци за навигација до автомобилот од нивните паметни телефони или да ги користат нивните паметни телефони за да лоцираат нивните автомобили ако заборават каде ги оставиле на огромен паркинг. Купувачите добиваат и USB-C порти за полнење за патниците напред и назад.

Во зависност од пазарот, основните автомобили доаѓаат со радио единиците DAB со невообичаен екран од 5,0 инчи, а верзиите со средна класа добиваат екран на допир од 8,0 инчи со безжичен Android Auto и Apple CarPlay. Моделите со врвни спецификации, од друга страна, располагаат со инфозабавен систем од 10,25 инчи со мулти-поврзување со Bluetooth што им овозможува на две лица да ги поврзат своите телефони истовремено и 12,3-инчен дигитален инструмент кластер. Прегледот на безбедносните гаџети е исто така подобрен кај новиот XCeed со додавање на темпомат со помош на навигација што користи навигациски податоци за ограничувањата на брзината за автоматско намалување на брзината на возилото во „безбедните зони“ и пред свиоците.

Kia XCeed

Иако XCeed е извлечен од Ceed хечбекот и ги споделува меѓуоскиното растојание од 2.650 милиметри и предните врати, тој има помек систем на потпирање за да даде попрефинето возење и обезбедува дополнителни 43 милиметри инчи растојание од подлогата.

Производството на фејслифтираниот XCeed во фабриката во Словачка започнува ова лето, а продажбата ќе започне во септември.

Поврзани вести

Back to top button