fbpx

Kia, исто така, се залага за „мек” хибрид

Кia стана следниот производител кој ќе се потпира на „мек“ хибриден систем во своите автомобили

Се нарекува EcoDynamics +, комбинирајќи дизел мотор со генератор на стартер со напон од 48 волти. Ова ги намалува штетните емисии, но истовремено ја зголемува моќта и забрзувањето. Системот со „мек” хибрид е првата нова технологија која ќе биде лансирана како дел од стратегијата на КIA за електрификација на гамата до 2025 година.

Со вклучувањето на сличен погон во палетата, Корејците стануваат првиот производител кој ќе им понуди на своите клиенти класичен хибрид, plug-in хибрид, 100% електричен автомобил и 48-волтна технологија. Компанијата планира да лансира 16 модели со овие погони до 2025 година, меѓу кои пет нови хибридни, 5 plug-in, 5 електрични и нов модел со горивни ќелии (од 2020 година).

Целта на воведувањето на погонскиот систем EcoDynamics + е да им овозможи на КIA да понуди на своите клиенти поеколошки дизел модели.

EcoDynamics +Системот располага со технологија за намалување на штетните емисии Selective Catalytic Reduction (SCR), благодарение на која одвојувањето на CO2 e пониско до 4% (мерења по новиот систем Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure (WLTP)) и до 7% по досега користениот европски возен циклус (NEDC).

Воведувањето на технологијата за дизел „мек” хибрид е дел од меѓународната политика на компанијата за подобрување на ефикасноста на горивото и намалување на штетните емисии во целата гама.

Дизел технологијата со „мек” хибрид вклучува компактна 48V литиум-јонска батерија и стартер-генератор (Mild-Hybrid Starter-Generator – MHSG). Преку електронска контрола на MHSG и инверторот, системот се префрлува помеѓу двата режими – „мотор” и „генератор”. Поврзани преку ремен со коленестото вратило стартер-генераторот при забрзување произведува до 10 kWh, а на тој начин се намалува оптоварувањето на дизел моторот во режим „мотор” и го редуцира нивото на штетни гасови.

Во режимот „генератор” системот складира кинетичка енергија од возилото при одземање на гас на брзина и сопирање, а таа се користи за надополнување на батериите. Моќноста на батеријата исто така може да се користи за новата функција Moving Stop & Start. Ако во батеријата има доволно енергија, моторот со внатрешно согорување автоматски се исклучува при брзина или сопирање. Потоа MHSG може целосно да го рестартира моторот со внатрешно согорување во секоја ситуација – потребно е само возачот да притисне гас.

Во зависност од автомобилот, 48-волти батерија ќе биде инсталирана под багажникот за да се минимизира неговата практичност и капацитет. А, бидејќи MHSG е интегриран во моторот, поврзан со него преку ремен за коленестото вратило, речиси нема потреба од промени во моторниот простор. Дизел погонскиот систем за „мек” хибрид EcoDynamics + е компатибилен со двете рачни трансмисии, како и со автоматски менувачи и e погоден за погон само на предните, на задните тркала и 4х4.

Во подоцнежна фаза, EcoDynamics + исто така ќе се прилагоди на бензинските мотори.

Поврзани вести

Back to top button