Кинески Leapmotor ќе произведува мал ЕВ во фабрика на Stellantis во Полска
Малиот T03 на Leapmotor може да влезе во производство во фабриката на Stellantis пред ова лето, се тврди во извештајот
Кинеските автомобили веќе се нашироко достапни во Европа и постојано ја зголемуваат својата застапеност, но наскоро европските купувачи ќе можат да купат автомобил од кинеска марка произведен на Стариот континент. Leapmotor е подготвен да започне со склопување на ЕВ во фабриката на Stellantis во Полска уште оваа пролет, се вели во извештаите.
Полу-соборените (SDK) комплети на делумно склопени Т03 електрични возила ќе бидат испорачани од Кина во фабриката Тичи во Полска, која ќе има сериозен резервен капацитет, велат извори на Reuters. Тичи го произведуваше Fiat 500 со погон на согорување повеќе од 15 години, но тоа завршува во првата половина на оваа година бидејќи 500 нема да ги исполнува барањата за хомологација по јули.
T03 е мал електричен градски автомобил кој има опсег на движење од 280 километри. Европските цени не се потврдени, но се верува дека масовно ќе има цена далеку под 20.000 евра.
Стратешки договор
Додека другите кинески производители на автомобили планираат да основаат сосема нови фабрики во земји како Италија и Унгарија, Leapmotor има добар почеток благодарение на одлуката на Stellantis да купи 21 отсто од акциите во октомври минатата година за 1,6 милијарди долари. Двете фирми основаа заеднички потфат што ќе и даде на западната компанија подобро место на кинескиот пазар, но уште позначајно, ќе ги донесе автомобилите на Leapmotor во Европа.
Договорот му дава на Stellantis ексклузивно право да произведува и продава возила Leapmotor надвор од Кина, а тоа не мора да значи ограничување на активноста во Европа. Шефот на Stellantis, Карлос Таварес, минатиот месец изјави дека може да произведува и електрични возила во Америка.
„Во еден момент во времето, западните влади може да бидат во искушение да го блокираат кинескиот извоз“, ја пренесе Auto News изјавата на Таварес. „Имаме можност да собереме Leapmotor автомобили во балонот. Може да биде Европа, може да биде Северна Америка“.
Западните компании како Stellantis сè уште не можат да произведуваат ЕВ по иста цена како автомобилите со мотори со согорување, и се под огромен притисок од новите кинески производители на автомобили, кои речиси успеаја да постигнат паритет помеѓу двата погонски типа. Така, додека западните брендови не ги соберат сумите, работата со Кинезите изгледа подобро отколку да им дозволат да доминираат и да го освојат нивниот матичен пазар.