fbpx

Кинеските брендови веќе чувствуваат последици од ЕУ тарифите

Производителите на автомобили од Кина се погодени од зголемените тарифи на ЕУ и промените во субвенциите за ЕВ.

Кинеските производители на автомобили регистрираа помалку електрични автомобили низ Европа во јули, бидејќи новите тарифи го зголемија влијанието на поширокиот пад на продажбата на електрични возила.

Според истражувачот Dataforce, марките вклучувајќи ги MG и BYD сочинуваат 9,9 отсто од регистрациите на ЕВ во регионот, што е помалку од 10,2 отсто во јули 2023 година.

Целокупната побарувачка за ЕВ продолжи да слабее откако Германија, најголемиот европски пазар на автомобили, ги отстрани стимулациите кон крајот на минатата година.

Кинеските ЕВ бележат рекордна продажба во Европа

Кинеските производители и нивните европски колеги кои увезуваат електрични автомобили со батерии во Европската унија се обидуваат да се прилагодат на воведувањето на новите тарифи на 5 јули, кои ги зголемија давачките за електричните возила од кинеско производство на дури 48 отсто.

Привремените давачки ги поттикнаа трговските тензии и доведоа до одмазднички истраги – Кина во четвртокот соопшти дека пронашла докази за „дампинг“ на алкохолни пијалоци од ЕУ, иако засега се воздржува од воведување царини.

Должностите на ЕУ за електричните возила треба да станат постојани во ноември, во очекување на исходот од трговските разговори меѓу Брисел и Пекинг.

Европската комисија рече дека одговорите на државната SAIC на нејзината истрага „се покажаа како многу дефицитарни“ и ја удрија со максимални давачки.

Кина

Според JATO Dynamics, сопственикот на MG забележа пад на европските регистрации за 38 проценти во јули во однос на претходната година, и уште поголем пад од 60 проценти во однос на јуни.

SAIC испорача повеќе од 13.000 електрични MG во рацете на европските дилери во текот на јуни, пред крајниот рок за тарифи.

Севкупно, кинеските компании регистрираа помалку од 14.000 ЕВ ширум Европа во јули, што е помалку од повеќе од 23.000 во јуни и пад од 9,7 отсто од јули 2023 година, според Dataforce.

Кинеските производители на автомобили побрзаа да го надминат рокот за тарифи, рече Матијас Шмит, независен авто-аналитичар со седиште во Германија. Тоа ги остави со помалку ЕВ за продажба во јули.

BYD го удвои своето европско присуство во јули во однос на претходната година, иако најголемиот кинески производител на автомобили забележа последователен пад од 5,5 отсто, според JATO.

Компанијата гради погони во Унгарија и Турција кои, откако ќе работат, ќе и овозможат да ги заобиколи новите тарифи.

Polestar, шведскиот производител на електрични возила делумно во сопственост на кинескиот милијардер Ли Шуфу, не се вбројува меѓу кинеските брендови од страна на JATO, иако Dataforce го вклучува во своите пазарни пресметки.

Компанијата почна да го произведува својот Polestar 3 во САД, додека Xpeng, кинескиот партнер на Volkswagen Group, изјави за Bloomberg News овој месец дека бара европска производствена локација.

Стимулациите – или нивното отсуство – продолжуваат да играат доминантна улога во продажбата на ЕВ.

Во Германија, продажбата на ЕВ се намали за 37 отсто во јули и сега е намалена за 20 отсто од годината до денес, според Европската асоцијација на производители на автомобили.

Во Белгија и Данска, каде стимулациите за ЕВ остануваат на сила, побарувачката за автомобили продолжи да расте.

Регистрациите се зголемија и во Велика Британија во јули. Новата лабуристичка влада размислува дали да се приклучи на ЕУ во издавањето тарифи, иако не донесе конечна одлука.

Поврзани вести

Back to top button