fbpx

Кинеските ЕВ бележат рекордна продажба во Европа

Како што стапуваат во игра големите тарифи, кинеските производители на ЕВ се обидуваат да продадат колку што можат повеќе возила

Со строгите царини за кинеските производители на автомобили кои стапија на сила минатиот месец, со давачки до 38 проценти на електричните возила со батерии, предизвикот за брендовите е да продадат што е можно повеќе возила.

И успеаја во тоа, при што кинеските производители на автомобили успеаја да заземат рекордни 11 отсто од европскиот пазар на електрични возила за јуни 2024 година. Автомобилите продадени пред 5 јули не подлежеа на додадените давачки, што овозможи за дилерите да понудат примамливи планови и попусти. Во јуни, кинеските производители на автомобили регистрираа повеќе од 23.000 батериски ЕВ ширум Европа.

Пресметките за давачки на Европската комисија се засноваа на истрага за ефектите од субвенциите на кинеската влада дадени на производителите на електрични возила. Според тоа, утврдено е дека SAIC, бил еден од најголемите приматели на државна финансиска помош, при што комисијата им ги одреди најистакнатите давачки: неверојатни 38,1 отсто, како и дополнителните 10 отсто додадени на сите увезени ЕВ.

Очигледно сакајќи да го амортизира сето ова, SAIC забележа најголем скок во увозот. Податоците на JATO Dynamics откриваат дека во јуни биле регистрирани 13.366 модели на MG. Сепак, според извештајот на Bloomberg, 40 отсто од MG4 регистрирани во јуни биле саморегистрирани од дилерите.

BYD, кој забележа продажба од нешто помалку од 4.000 единици низ Европа во јуни, ќе биде погодена од дополнителни 17 проценти царина. Продажбата веројатно беше засилена со нејзината кампања околу Европското фудбалско првенство на УЕФА во Германија, и покрај неодамнешниот пад на продажбата на ЕВ низ целата земја по ненадејниот крај на стимулациите.

Додека Германија ги кочи шемите за поттикнување на ЕВ, италијанската влада одлучи да ги прифати. Новата програма треба да се заблагодари за удвојувањето на продажбата на електрични батерии во споредба со една година порано.

Сепак, следните неколку месеци ќе покажат најдобро за тоа колку сериозно ќе бидат погодени кинеските производители на автомобили од давачките од ЕУ и дали досегашниот раст може да се одржи.

Поврзани вести

Back to top button