fbpx

Крај за „автопатите без граници“ во Германија?!

Електричните автомобили и автономниот погон имаат заеднички недостаток: тие не се погодни за големи брзини

Токму заради растечкото уверување дека тие се иднината на автомобилската индустрија, Германија ќе ја ограничи брзината на своите автопати. Прашањето дали треба да има ограничување на брзината на германските автопати предизвикува огромни дискусии. Анкетите покажуваат дека половина од испитаниците се за, а другата половина се против воведувањето на новата мерка.

Ако тоа зависи од Зелените, максималната дозволена брзина на германските автопати би била 80 km/h. Тие имаат и свое образложение: Електричните автомобили работат со исклучително висока ефикасност, при мали брзини, особено каде моторите со внатрешно согорување се исклучително неефикасни, предноста на електричните возила е особено голема. При големи брзини и оптоварувања, оваа предност се намалува се повеќе и повеќе, бидејќи потрошувачката на енергија се зголемува.

Тие даваат и примери: со Tesla Model S се минуваат 334 километри при брзина од 90 km/h, 255 километри со 110 km/h, а со 130 km/h автономијата паѓа на 199 изминати километри. Со BMW i3, кој има значително помала батерија, падот на опсегот е уште по драматичен. Со брзина од 110 km/h, се минуваат 91 km и 130 km/h, возачот мора да бара нова станица за полнење по само 71 km.

автопати

Зелените истакнуваат дека и моторите со внатрешно согорување се економични при возење по препорачани брзини на автопатите.

Со брзина од 180 km/h нивната километража се намалува за половина. Втората причина што автомобилот на иднината ќе се движи многу побавно е автономното возење. Со голема брзина автоматски сензорите за автомобили работат на нивните граници, бидејќи е сложено за нив да го видат и анализираат патот во радиус од стотици метри.

Исто така, ќе биде тешко да ја смените лентата на поблискиот автомобил со брзина од, на пример, 220 km/h. Политиката која ги постави електричните автомобили и автономното возење како цели за мобилност нема да може да направи ништо, освен да ја ограничи брзината на германските автопати.

Единствените прашања се како и кога?!

Поврзани вести

Back to top button