fbpx

Lada Iskra е најновиот модел на руски AvtoVaz

Додека војната во Украина сè уште е во тек, две и пол години по руската интервенција, AvtoVAZ претстави нов модел, кој ќе биде пуштен во продажба на почетокот на 2025 година. Lada Iskra е мала лимузина со четири врати базирана на локализирана верзија на подвозјата на Renault и Dacia, а ќе биде проследен со караван и кросовер изведба.

Iskra е првиот нов модел на Lada во последните години, откако санкциите поврзани со војната што и беа наметнати на Русија од страна на Западот. Според компанијата, тој ќе се смести помеѓу постарата Granta и малку поголемата Vesta, што дополнително ќе ја прошири гамата на модели на Lada.

Во однос на стилот, Iskra го прифаќа стилскиот јазик „X-Design“ од Vesta, со извајани браници и модерни LED диоди. Од друга страна, пропорциите на субкомпактниот седан потсетуваат на Dacia Logan, навестувајќи го изворот на неговата основа.

Русин со француска ДНК

Lada вели дека Iskra вози на „модерна глобална платформа, која е реконструирана и стана технолошки независна“. Компанијата додаде дека електрониката е „целосно локализирана“, со додавање на околу 400 нови делови.

Читајќи меѓу редови, се чини дека платформата е малку изменета верзија на архитектурата CMF-B, која ја користат неколку модели на Renault, Dacia и Nissan. Додека Renault Group целосно ги прекина врските со Lada во 2022 година, Русите го искористија нивниот претходен пристап до истражување и развој и работеа на основите за да го поддржат локалното производство без никаков придонес од Франција.

Претседателот на AvtoVaz, Максим Соколов рече: „За рекордно време според стандардите на глобалната автомобилска индустрија, ние всушност го ре-креиравме овој автомобил, правејќи го технолошки независен“. Соколов откри дека вкупната инвестиција за проектот достигнала 23 милијарди рубљи, што е еднакво на околу 250 милиони евра. Тој, исто така, рече дека Lada Iskra моментално е во завршна фаза на развој, вклучувајќи „дебагирање на производството, дотерување и конфигурација на сите системи на возила“.

Нов модел, стари мотори

Сосема новата Lada нема да крие никакви изненадувања под хаубата, бидејќи опциите за погон се позајмени од нејзините колеги. Основната верзија ќе биде опремена со 1,6-литарски бензински мотор од Granta, кој произведува 90 КС и ќе биде поврзан со петстепен рачен менувач. Помоќниот агрегат од 1,6 литри од Vesta испорачува 106 КС, испраќајќи ја силата на предните тркала преку шест-брзински рачен или автоматски менувач.

Lada Iskra треба да влезе во производство во фабриката во Тољати на почетокот на 2025 година. Цените ќе бидат објавени поблиску до лансирањето на пазарот. Врз основа на ситуацијата со Русија, мала е веројатноста дека моделот ќе се продава на друго место.

Поврзани вести

Back to top button