fbpx

Lancia ја најави својата иднина со Pu+Ra HPE концептот

Lancia Pu+Ra HPE концептот дебитира како целосно електрично купе и претставува манифест на италијанскиот бренд за следните 10 години

Италијанскиот бренд Lancia го откри концептот Pu+Ra HPE кој беше најавен претходните месеци. Со елементи на неколку иконски модели на Lancia од минатото, концептот Pu+Ra HPE покажува што италијанскиот производител на автомобили ќе донесе на масата на европските електрични возила во наредната деценија, сигнализирајќи ја реинкарнацијата на некогаш познатата рели ознака.

Но, прво да почнеме со името. Pu+Ra значи чист и радикален, додека ознаката HPE е кратенка за High Performance Electric, но истиот акроним се користел уште во 1970-тите за Lancia Beta за да ја означи варијантата со високи перформанси Estate.

Сепак, влијанијата на Beta не завршуваат тука, бидејќи Lancia Pu+Ra HPE Concept има реинтерпретирани задни хоризонтални ролетни, кои беа присутни и кај спортскиот Stratos. Зборувајќи за легендарниот Stratos, задниот дел на концептот има многу сличен изглед на стариот рели автомобил со две врати, со шупливи кружни задни светла и новата Lancia ознака поставена меѓу нив.

Јасна инспирација од богатата историја

Друг потсетник на Lancia моделите од минатото е Progressive Green бојата на екстериерот, која се опишува како напредна и одржлива, која содржи топол златен тон направен со пигменти од најновата генерација, а сето тоа и се оддава почит на историската Lancia Flaminia Azzuro Vincennes.

Страните на Pu+Ra HPE се уште еден знак на минатото, овој пат потсетувајќи на Aurelia и Flaminia со неговите течни линии кои се спуштаат кон задниот дел на автомобилот. Дополнително, новото лого на Lancia се истакнува на предните браници.

Една од повпечатливите карактеристики на концептот е кружниот покрив, за кој италијанската марка вели дека е инспириран од архитектонски елементи и како таков се користи во целото возило, вклучително и внатре. Однапред, класичната маска на Lancia е повторно замислена преку три зраци на светлина што го прават Pu+Ra видлив оддалеку, додека написот погоре јасно кажува каква марка на возило гледате.

Lancia Pu+Ra HPE Concept

Кругот како основа

Внатре во новиот концепт, има изобилство на елементи во облик на тркалезна форма, кои, според Lancia, се чист геометриски елемент од една страна, но од друга страна, тоа е сосема вообичаена глетка во традиционалните италијански домови, главно во форма на тркалезната маса во дневната соба.

Има и тркалезни теписи изработени од природна волна на подот на концептот, тркалезна масичка на централната конзола и круг во контролната табла, додека предните седишта се под големо влијание на класичните италијански фотелји за домаќинство направени од Cassina. Панелите на вратите се покриени со материјал наречен MARM \ MORE кој е составен од 50 проценти отпад од мермерна прашина и рециклирана ткаенина изработена со природни бои, мека на допир и водоотпорна.

Lancia Pu+Ra HPE Concept

Напојувањето на инфозабавниот систем е таканаречениот Sound Air Light Augmentation (SALA) систем, кој работи заедно со виртуелниот интерфејс HALL, дозволувајќи им на возачот и совозачот да ја прилагодат внатрешната средина на автомобилот според нивните потреби, едноставно со допирање на копче или со користејќи го нивниот глас. Според Lancia, претстојниот Ypsilon ќе биде првиот модел од сериско производство што ќе го користи овој интерфејс.

Италијанскиот производител на автомобили не спомнува премногу детали за целосно електричниот погон на концептот, но вели дека како манифест на марката во следните 10 години, бил замислен да нуди повеќе од 700 километри опсег со едно полнење.

Веројатно, оваа оптимистичка визија ќе стапи во игра подоцна во деценијата, кога Lancia планира да дебитира со премиум седан и хечбек со името Delta, за кои се шпекулира дека и двете се базирани на модуларната ЕВ платформа Stellantis STLA.

Со ова, првиот целосно нов модел на Lancia по повеќе од една деценија ќе биде следната генерација на градски автомобил Ypsilon, кој ќе дебитира како ЕВ и plug-in хибрид кон крајот на оваа година, споделувајќи ја истата платформа како сегашната генерација на Fiat 500.

Поврзани вести

Back to top button