fbpx

Land Rover го обнови луксузниот Range Rover Velar

Британската компанија Land Rover најави голем број на подобрувања за Range Rover Velar, вклучувајќи поширок избор на мотори, најнови интелигентни технологии за безбедност, воздушна суспензија и адаптибилна динамика

Со моделот за 2019 година корисниците имаат поширок избор на спецификации за нивниот автомобил. Ова вклучува тапацир од првокласни текстилни материјали, пошироко достапни во опсегот. Кон системите за помош на возачот се приклучува адаптивен автопилот, кој работи меѓу 0 и 180 km/h и го користи постоечкиот индивидуализиран круз-контрол.

Друга опција е индивидуализиран автопилот со функција Stop & Go, кој им овозможува на возачот да го следи возилото напред на одредена за запирање дистанца и да тргнува повторно од мирување кога возачот ќе го активира системот со притискање на педалот за гас.

Сите клиенти ќе имаат корист од новата камера за гледање наназад, помош при паркирање на напред и во рикверц, следење на состојбата на возачот, сопирачка за итни сличаи и асист-состав за придржување во лентата – веќе сите дел од стандардната опрема. Функцијата Adaptive Dynamics е достапна како опција на голем број модели во гамата.

Range Rover Velar
Range Rover Velar 2018

Range Rover Velar се нуди со спирални пружини како стандардна опрема со воздушна амортизација при четирите тркала како опција кај сите модели со мотори со V6, со четири дизел мотор со моќност од 240 КС и бензин со моќност од 300 КС. Овој систем обезбедува навистина извонредна удобност и во голема мера ја подобрува надворешната патентност.

Погодности за клиентите секако е поголемиот 82-литарски резервоар за гориво (зголемен во однос на сегашните 63 литри). Моделите кои имаат корист од зголемениот капацитет на резервоарот, се 3.0-литарски V6 со компресор, со 380 КС, новиот 3.0-литарски V6 со 340 КС, 2.0-литарски Ingenium со 300 КС и 2.0-литарски Ingenium со 250 КС . Сите бензински мотори веќе се опремени со филтри за честички за да се поеколошки. Високо ефикасните, поврзани филтри се совршено интегрирани во системот за дополнителна обработка и даваат ултра фини честички кога издувните гасови поминуваат низ нив.

При нормални услови на возење честичките се оксидираат во CO2 и филтерот се регенерира, штом возачот ќе ја тргне ногата од педалот за гас.

Поврзани вести

Back to top button