fbpx

LF-ZL е концепт кој најавува електричен SUV од Lexus

SUV концептот од Lexus е поставен на ЕВ платформата од следната генерација и користи призматични батерии

Lexus LF-ZL е еден од двата мошне важни ЕВ концепти кои марката ги претстави на саемот за мобилност во Јапонија. Овој концепт го најавува претстојниот сериски модел.

LF-ZL е потрадиционален SUV, но сепак поседува голем број елементи за да го разликува од кој било актуелен теренец што Lexus моментално го произведува. Концептот е поткрепен со иновативна нова структура на модули формирана преку гигакастинг што го дели возилото на предни, централни и задни делови. Исто така, автономно ќе се движи по монтажната лента со возење само со батерија, мотор, гуми и безжични контролери.

Технологија

Концептот Lexus LF-ZL е долг 5.300 милиметри, широк е 2.020 мм и е висок 1.700 мм со масивно меѓуоскино растојание од 3.350 мм. Дизајниран е со целосно рамен под и има технолошка внатрешност за да ги забавува патниците. Во возачката половина од кабината се наоѓа волан со мал вертикален дисплеј од левата страна за управување со менувачот и различните режими на управување со луѓе и самостојно возење. Сличен екран потоа се поставува десно од тркалото и во него се сместени контролите за инфозабавата. На самата основа на шофершајбната е поставена дигитална инструмент табла.

На совозачката страна на кабината доминира експанзивен екран на допир. Овој екран ќе ги смести сите системи за забава на возилото и другите контроли на возилото. На централната конзола се додадени и мали кружни екрани. Бидејќи се работи за концепт, предните седишта се прилично радикални и неизбежно ќе се менуваат при производство. Сепак, очигледно е дека оние што се напред ќе имаат многу простор да ги истегнат нозете и да уживаат во пространата кабина.

Максимален комфор

Слична е приказната и одзади. Lexus го дизајнираше LF-ZL Concept како четирисед, а оние што седат одзади имаат навалени столчиња во „лаунџ“ стил со потпирачи за нозе и мала преграда од бамбус меѓу нив. LF-ZL користи и нов оперативен систем наречен Arene кој ги учи и предвидува потребите на возачот и го персонализира искуството на мобилност за него.

За напојувањеот на концептот LF-ZL се задолжени напредни батерии со високи перформанси со призматична структура. Lexus вели дека овие батерии постигнуваат одлична густина на енергија со поедноставување и набивање на структурата на батеријата. Овие батерии ќе имаат значително подобрен опсег во однос на традиционалните ЕВ.

За разлика од LF-ZC за кој Lexus вели дека ќе создаде производствен модел во 2026 година, производителот на автомобили не потврди дали LF-ZL ќе достигне производство, нарекувајќи го како „поглед во иднината каде што мобилноста, луѓето и општеството се беспрекорно поврзани“.

Поврзани вести

Back to top button