Mazda Iconic SP е футуристичка интерпретација на MX-5
Концептот Mazda Iconic SP има елегантен дизајн со кој им парира на некои од најубавите модели на јапонската марка
Mazda MX-5 е меѓу најпознатите модели на јапонската компанија, но со доаѓа на електрифицираната ера, прашање е каква е неговата иднина? Тука стапува на сцена новиот концепт на Mazda Iconic SP претставен на саемот за мобилност во Јапонија кој е своевидна најава за тоа што може да донесе иднината за серијата.
Промената и обидот да се модернизира и подобри автомобил како што е MX-5 никогаш не е лесна. Со Vision SP, Mazda има за цел да создаде елегантен и компактен спортски автомобил кој не само што е погоден за користење на тркачката патека, туку е и удобен за уживање за време на викендот или за време на секојдневното патување. Тоа што го прави уште повозбудлив е фактот што има погонски агрегат со два ротори.
Mazda го опишува Vision SP како спортски „ротирачки ЕВ систем со два ротори“ за кој вели дека може да работи на водород, меѓу останатите CO2 неутрални горива. Може да работи и во целосно електричен режим и испорачува комбинирани 370 КС. Освен тоа, производителот на автомобили вели дека Iconic SP може да послужи како резервен извор на енергија и да обезбеди семејство со доволно електрична енергија повеќе од една недела. Сè уште не е прецизирано колку е голем батерискиот пакет на концептниот автомобил, ниту колку електрични мотори користи хибридниот систем.
Впечатлив дизајн
Впечатливата надворешност на автомобилот ја краси жешката нијанса на Viola Red која помага да се истакнат течните облини и едноставните линии. Дизајнот е освежувачки едноставен во ера кога повеќето други производители на автомобили прават нивните нови возила да изгледаат премногу агресивно и остро. Ова е можеби најочигледно од предниот дел каде што има прекрасна модерна интерпретација на фаровите и карактеристичната смајли решетка на другите модели на Mazda.
Iconic SP концептот е долг 4.180 милиметри, широк е мм и висок 1.150 мм со меѓуоскино растојание од 2.590 мм. Ова значи дека е 10 инчи подолг од сегашната Miata и со додадената големина, плус погонскиот агрегат, значи дека е значително потежок, па тежината изнесува 1.450 килограми.
„Mazda секогаш ќе испорачува возила што ги потсетуваат луѓето дека автомобилите се чиста радост и незаменлив дел од нивниот живот“, рече претставникот на Mazda, претседателот и извршен директор Масахиро Моро на претставувањето на автомобилот. „Како компанија што сака автомобили која масовно произведува инспиративно искуство во мобилноста, ние сме посветени на обликување на иднината со нашите партнери кои ја делат истата цел, како и со нашите фанови, каде што секој може гордо да каже „ние ги сакаме автомобилите“. Со таква силна волја, Mazda е посветена да го збогати животот во движење за оние на кои им служиме“.