fbpx

Mercedes-AMG ja претстави PHEV верзијата на GLE

AMG GLE 53 Hybrid ќе користи 3,0-литарски шестцилиндричен и електричен мотор за да испорача комбинирана моќност од 543 КС

Mercedes-AMG го претстави фејслифтираниот GLE 53 претходно оваа година, a сега компанијата најави нова plug-in хибридна варијанта. Мерцедес-AMG GLE 53 Hybrid ќе се нуди како традиционален кросовер, но и како спортско кросовер купе.

Иако тоа не е изненадувачки, моделот ќе има plug-in хибридна погонска група која се состои од 3,0-литарски шестцилиндричен мотор со 449 КС, електричен мотор со 136 КС и пакет батерии од 31,2 kWh. Оваа поставка ќе му даде на кросоверот комбинирана моќност од 543 КС и 749 Nm вртежен момент. Тоа е доволно за да му овозможи на GLE 53 Hybrid да забрза од место до „стотка“ за 4,7 секунди пред да ја достигне електронски ограничената максимална брзина од 250 километри на час.

Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid

Покрај plug-in хибридниот погон, GLE 53 Hybrid има „карактеристични елементи насекаде“. Овие очигледно вклучуваат благо ревидирана предница која го насочува воздухот кон дополнителен разменувач на топлина. Mercedes, исто така, соопшти дека има нови хибридни ознаки и обновени дисплеи, кои прикажуваат специфични информации за хибридите како што се статусот на полнење и преостанатиот електричен опсег.

Механички промени и подобрувања

Со оглед на тежината на батерискиот пакет, не е изненадувачки што воздушната суспензија AMG Ride Control+ беше обновена за употреба на plug-in хибридот. Mercedes не навлезе во многу детали, но рече дека има корист од новиот хардвер и софтвер.

На друго место, има нови задни амортизери, како и свежи стабилизатори на предната и задната оска. Тимот, исто така, ги дотера шасијата, управувањето и системот за погон на сите тркала AMG Performance 4MATIC+.

Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid

Зборувајќи за поставките, системот AMG Dynamic Select има два хибридни специфични режими наречени Electric и Battery Hold. Електричниот режим предизвикува кросоверот да му даде приоритет на користењето на батеријата, додека режимот за задржување на батеријата го ограничува користењето на батеријата.

На крајот моделот има систем за акустично предупредување за да ги предупреди пешаците за неговото присуство. Како дел од ова, „специјално составен, нискофреквентен и модулиран со брзина AMG звук се емитува нанадвор преку звучник поставен напред и лента за звук со два звучници одзади“.

Поврзани вести

Back to top button