fbpx

Mercedes EQXX помина 1.000 километри со едно полнење

Mercedes-Benz го претстави EQXX на CES саемот пред неколку месеци, а дека не станува збор за обичен концепт сведочат и објавените резултати

Mercedes EQXX не е само обичен концепт туку возило кое е во исклучителна возна состојба која ја прикажува технологијата за идните продукциски модели на германскиот гигант. Во овој контекст, Mercedes го стави својот концепт на ултимативен тест, поминувајќи 1.008 километри со едно полнење и во реални услови, докажувајќи ја рекордната ефикасност на возилото.

Патешествието на концептот започна во центарот за истражување и развој во Синделфинген во близина на Штутгарт, ги мина швајцарските Алпи и северниот дел на Италија, а на крајот заврши во сончевиот Касис на Азурниот Брег во Франција. Целото патување е комплетирано за 12 часа и 2 минути севкупно, со 11 часа и 32 минути возење. Она што е импресивно е дека по поминувањето на 1.008 километри, EQXX се уште имал преостанат опсег на движење од 140 километри според патниот компјутер, а батеријата била на 15 проценти. Кога станува збор за просечната потрошувачка на енергија, истата изнесувала само 8,7 kWh на 100 километри што е неверојатно ниско за патнички автомобил.

Mercedes-Benz Vision EQXX

Тестирање низ различни услови

Портот за полнење останал запечатен, а независен експерт од телото за сертифицирање TÜV Süd се приклучил на возењето со што овој подвиг доби дополнителен кредибилитет. И додека повеќето вакви тестови за докажување на опсегот на движење се извршени при пониски брзини, од Mercedes велат дека EQXX бил возен речиси до ограничувањето на брзините, достигнувајќи 140 километри на час на германските автопатишта, со просечна брзина од 87,4 километри на час во текот на целото патување.

Временските услови во Германија, Швајцарија, Италија и Франција варирале, а температурите достигнувале од 3 до 18 степени целзиусови. Патувањето вклучувало возење на автопат, планински патишта и делници со густ сообраќај, тестирајќи ја ефикасноста на EQXX во различни околности.

Mercedes-Benz Vision EQXX

Импресивниот опсег во реални услови е овозможен преку низа напредоци во однос на аеродинамиката, мерките за заштеда на тежина, батеријата и технологијата на погонската група. EQXX има многу низок аеро коефициент од 0,17 cd благодарение на малата фронтална површина, обликот на капки вода со задните траги кои се потесни од предните и паметната употреба на аеро компоненти како активните ролетни и активниот заден дифузер. Друг многу важен фактор се гумите Turanza Eco со низок отпор на тркалање од Bridgestone, со димензии 185/65 R 20 97 T со рејтинг на ефикасност неспоредлив со сериските возила. Конечно, соларниот покрив со 117 соларни ќелии кои ја напојуваат батеријата од 12 волти која опслужува помошни системи како навигацијата, додаде 2 отсто дополнителен опсег или, во овој случај, 25 километри.

Погон развиен со помош на F1 тимот

Електричниот погон е развиен со помош на Mercedes-AMG Petronas F1 Team, кој произведува 245 КС кои се пренесуваат на задните тркала. Што е уште поважно, нарачаниот пакет литиум-јонски батерии од 900 V имаат капацитет од 100 kWh што е слично на производниот EQS, но со 50 проценти помал волумен и 30 проценти помала тежина. За да се одржи на оптимални температури, системот за термичко управување вклучува пасивно ладење на погонската единица со помош на проток на воздух под телото што не додава отпор. Сите тие карактеристики резултираа со она што Mercedes го нарекува „репер ефикасност“ што носи 95 проценти од енергијата на батеријата на тркалата.

Mercedes-Benz Vision EQXX

Ола Калениус, претседател на Управниот одбор на Mercedes-Benz Group AG, рече: „Успеавме во нашите намери! Напојување преку повеќе од 1.000 километри со леснотија со едно полнење на батеријата и потрошувачка од само 8,7 kWh/100 km во реални услови на сообраќај. Vision EQXX е најефикасниот Mercedes некогаш направен. Технолошката програма зад него означува пресвртница во развојот на електрични возила“.

Од друга страна, Маркус Шафер, член на управниот одбор на германскиот производител истакна: „Многу од иновативните случувања веќе се интегрирани во производството, некои од нив во следната генерација на модуларна архитектура за компактни и возила од средна големина на Mercedes-Benz“.

Поврзани вести

Back to top button