fbpx

Mercedes ги претстави освежените EQV, V-Класа, Vito и eVito

Поширокото семејство комбиња на Mercedes-Benz доби благи визуелни ажурирања и повеќе премиум карактеристики

Mercedes-Benz го ажурираше целото семејство комбиња со средна големина, вклучувајќи патнички и комерцијални верзии и во ICE и целосно електрични обвивки, што ги прави попремиум од порано. Палетата ги вклучува патничките комбиња EQV и V-класа, камперот Марко Поло од V-класа, како и LCV-ите Vito и eVito. Сите добија благи визуелни измени и ремонтиран ентериер, додавајќи поголема безбедност, удобност и технолошка опрема.

Моделите се засноваат на третата генерација на V-класа која дебитираше во 2014 година и го доби своето прво дотерување во 2019 година. Новото ажурирање носи редизајниран преден браник со значително поголема решетка и помодерни доводи. Секоја варијанта има уникатен дизајн за решетката, во комбинација со различни облоги. Очекувано, V-Class и EQV фокусираните на патниците изгледаат полуксузно, додека комерцијалните Vito и eVito имаат поутилитарен пристап со необоени браници во нивните почетни форми.

Mercedes-Benz V-Class и EQV

Остатокот од каросеријата во голема мера е пренесен со исклучок на новите тркала (со димензии 17, 18 и 19 инчи) свежа палета на бои и покласниот заден браник на V-Class и EQV. Изборно, пакетите AMG Line и Night за V-Class и EQV пакетот за електричниот колега дополнително можат да го зачинат нивниот изглед. Во зависност од облогата, патничките комбиња добиваат LED лента околу решетката и Multibeam LED фаровите.

Внатрешноста е уште една точка на диференцијација помеѓу патничкиот и комерцијалниот опсег. Класата V и EQV прифаќаат дигитален кокпит со единечен панел со двоен дисплеј од 12,3 инчи, додека контролната табла изгледа речиси исто толку премиум како во главните понуди на автомобили и SUV на Мерцедес, благодарение на новите отвори за климатизација и амбиенталното осветлување. Од друга страна, Vito и eVito добиваат поедноставен распоред со 10,25-инчен екран на допир и 5,5 дисплеј на групата инструменти, заедно со поставувањето на контролната табла која е фокусирана на практичноста, иако со помалку спартански пристап во споредба со нивните претходници.

Mercedes

Mercedes-Benz Vito и eVito

Сите модели ја добиваат новата инфозабава MBUX. Комерцијалните комбиња нудат услуги за одржување, управување со несреќи и дефекти, додека патничките комбиња имаат корист од функциите како што се стриминг музика, програми за удобна енергија и навигација со зголемена реалност. Електричните модели (EQV и eVito) поддржуваат претходно климатизација и интелигентна навигација со планирање на рутата и опции за полнење.

Безбедносниот комплет е исто така надграден со нови и подобрени функции за помош на возачот, вклучувајќи Активна помош за задржување лента, интелигентна помош за брзина и помош за слепа точка. Active Distance Assist Distronic е стандардно во EQV и V-Class, а е опционален кај Vito и eVito.

Компанијата не спомна никакви промени во погонските агрегати, што веројатно значи дека сегашната гама ќе биде пренесена. Како освежување, излезниот EQV дојде со еден електричен мотор кој произведува 201 КС (150 kW / 204 КС) и 362 Nm (267 lb-ft) вртежен момент. Електричното комбе беше достапно со два различни капацитети на батерии, 60 kWh за EQV 250 и 90 kWh за EQV 300 кој може да помине до 418 km (260 милји) меѓу полнењата. Поставата со погон на ICE вклучуваше четирицилиндрични погонски единици од 1,7, 2,0 и 2,2-литарски турбодизел.

Мерцедес досега продаде 40.000 електрични комбиња и сака тие да сочинуваат повеќе од половина од вкупната продажба на комбиња до 2030 година. Голем чекор напред ќе биде воведувањето на новата модуларна и скалабилна Van Electric Architecture (VAN.EA) во 2026 година , што на крајот ќе биде основа за следната генерација на електрични комбиња со средна големина и големи димензии на Mercedes.

Поврзани вести

Back to top button