Mercedes го покажа новиот GLC Coupe
Втората генерација на Mercedes-Benz GLC Coupe пристигнува со електрифициран погон и 4Matic постава кај сите верзии
Трендот на купе-SUV модели не покажува знаци на намалување, при што производителите на автомобили продолжуваат да нудат модели кои ја задоволуваат побарувачката на клиентите. Најновото дополнување на оваа категорија е новата, втора генерација на Mercedes-Benz GLC Coupe, која има повеќе стилски пристап кон истиот рецепт, додека ја споделува својата основа со обичниот SUV GLC.
Очекувано, предниот дел на GLC Coupe многу наликува на „обичниот“ SUV, додека опаѓачката линија на покривот и целосно редизајнираната опашка му даваат посебен изглед. Новиот дизајн може да се пофали со импресивна аеродинамичка ефикасност од 0,27 Cd, што е подобрување во однос на неговиот претходник од 0,30 Cd.
Додека новиот модел ги задржува типичните купе-SUV пропорции на Mercedes, тој изгледа почист и попрефинет во споредба со неговиот претходник. Ова во голема мера се должи на потенките LED задни светла кои се поврзани едни со други со црна облога, слична на GLC и целата палета на EQ. Всушност, GLC Coupe сега изгледа како SUV еквивалент на CLA.
Стилски карактеристики
Други значајни карактеристики на GLC Coupe вклучуваат интегриран спојлер сместен под силно наваленото задно стакло, истакнат заден браник со вештачки отвори, пластична обвивка и голема доза на хромирани детали околу двојните издувни цевки и дифузорот. Опционалните карактеристики вклучуваат систем за дигитално светло за LED фаровите. Mercedes објави фотографии само од GLC Coupe опремено со пакетот AMG Line, кој вклучува решетка Panamericana, спортски браници и 19-инчни алуминиумски тркала.
Препознатливиот ентериер има 12,3-инчен дигитален инструмент кластер, главен дисплеј во боја и 11,9-инчен екран на допир на навалената централна конзола, усвојувајќи ја најновата верзија на инфозабавата MBUX. Постои и стандарден Burmester 3D сараунд систем со 15 звучници од 710 вати. Дел од задниот простор на главата е жртвуван за ставот купе-SUV, но остатокот од внатрешноста се чини дека е пространа како во стандардната верзија, со уште поголем панорамски подвижен покрив што овозможува повеќе светлина во кабината.
Eлектрифицирани погонски единици и погон на сите тркала
Европа добива поширока постава во однос на Северна Америка. На Стариот континент во понудата се четири благи хибриди (два бензински и два дизелски) и три plug-in хибридни опции.
Кај благите хибриди поставата ја сочинуваат GLC 200 4Matic, GLC 300 4Matic, GLC 220d 4Matic и GLC 300d 4Matic. Од plug-in хибридните модели, купувачите можат да бираат помеѓу GLC 300e 4Matic, GLC 400e 4Matic и GLCde 4Matic. Базичниот модел пристигнува со моќност од 204 КС и 320 Nm максимален вртежен момент, додека најмоќниот, GLC 400e 4Matic има системска моќ од вкупно 381 КС и 650 Nm.
GLC Coupe доаѓа стандардно со спортски поставки за суспензијата и управувањето, додека сите украси го наследуваат системот за погон на сите тркала 4Matic и теренските системи од GLC, како кај достапниот ADAS.