Mercedes го претстави новиот EQE SUV
Германскиот производител го претстави својот најнов додаток во ЕВ гамата, електричниот SUV EQE кој е првиот ваков модел со AMG верзија
Целосно новиот Mercedes-Benz EQE SUV ја доживеа својата премиера, со необичен избор за именување на моделите, опсег до 590 километри, погон на задните или сите тркала и моќност од 288 КС до 402 КС.
Инаку, за оние кои не знаат, EQE SUV е практичната верзија на EQE Sedan. Кој, пак, е електричен еквивалент на Е-класата. Заедно со обичната верзија е лансиран и Mercedes-AMG EQE SUV – првиот SUV со трокрака ѕвезда со целосно електрични перформанси. AMG верзијата на електричниот SUV ја засилува моќноста до 687 КС и додава стандарден погон на сите тркала, воздушна суспензија AMG, стандардно управување на задната оска и AMG подесена шасија.
Додека во остатокот од гамата на Mercedes со погон на внатрешно согорување, лесно може да се идентификува GLE како SUV верзија на E-Класа, но очигледно тоа нема да биде случај во иднина. Имено, во понудата се наоѓаат EQB и EQC, од кои и двете се електрични верзии на GLB и GLC. Но, штом ќе се дојде до ЕВ верзиите од сегментот на E-Класа, EQE сега е поделен на EQE Sedan и EQE SUV.
Причината за тоа е што ова е четвртиот модел што доаѓа од наменската нова ЕВ платформа на Mercedes (другите се EQS Sedan, EQS SUV и EQE Sedan) а не само платформа заснована на погон со мотор на внатрешно согорување со електрично-погонска спрега обложена внатре.
Помал однадвор, компактен внатре
Како што имплицира името, EQE SUV е малку повисок и попрактичен изглед на EQE Sedan. Неговото меѓуоскино растојание од 3030 милиметри е всушност за 90 мм пократко од она на EQE Sedan. Без висина на теренецот, надворешните димензии се слична приказна. EQE SUV е долг 4863 мм, широк 1940 мм и висок 1686 милиметри, што го прави 132 мм пократок и 11 милиметри потенок од Sedan.
Од Mercedes велат дека пократкото меѓуоскино растојание прави автомобилот да се чувствува поагилен, што е подвиг за автомобил кој тежи околу 2600 килограми.
Со 520 литри простор за багажникот, тоа е приближно исто како EQC (кој не се заснова на новата скалабилна ЕВ архитектура на Mercedes). И тоа е малку помалку од GLE со погон на внатрешно согорување, кој има 110 литри повеќе со кренати седишта (630 литри наспроти 520 литри кај теренецот EQE) и неверојатни 380 литри повеќе кога истите се спуштени (2.055 литри наспроти 1.675 литри). Сепак, тоа и понатаму е повеќе од 430 литри на EQE Sedan, што е сепак поголема практичност.
Вистински технолошки спектакл
Се разбира, онаму каде што EQE SUV победува е понудената технологија. Како и неговиот помал брат во седан изведба, EQE SUV ја добива опцијата за целосно експанзивен Hypersсreen на Mercedes. Додадено е аудио Dolby Atmos и систем за филтрирање на воздухот опремен со HEPA филтер.
Бежичните ажурирања се дел од пакетот, додека на клиентите им се ветува можност да ажурираат или „отклучуваат“ одредени функции преку истиот систем. Исто така, ќе овозможи активирање на одредени функции штом ќе се даде регулаторно одобрение, како што е интелигентниот пилот за паркирање, кој му овозможува на автомобилот да стане свој личен камериер, способен да се паркира автоматски.
Повеќе технолошки додатоци се наоѓаат во начинот на навигацискиот систем кој да мапира вашата маршрута за најдобро да ги искористи предностите на постојките за полнење на патот. Се нуди вообичаената технологија за помош на возачот, додека Eco Assist автоматски ја приспособува регенеративната сила на сопирање во зависност од околниот сообраќај, овозможувајќи непречено возење со една педала.
Во понудата се Digital Light светлата на Mercedes, кои прикажуваат помошни ознаки или предупредувачки симболи на патот пред вас. Има и нов „звучен пејзаж“ наречен „Serene Breeze“ кој нуди релаксиран звук во кабината.
Во однос на зголемениот опсег, во варијантите 4Matic на EQE SUV, предниот мотор може да биде целосно неспојлив при мали оптоварувања, што му овозможува на автомобилот да добие погон на задните тркала и да заштеди на батеријата. И тука е опцијата за управување со задните тркала, која, во комбинација со суспензијата со четири врски на автомобилот напред и суспензијата со повеќе врски назад, се вели дека го прави автомобилот подеднакво агилен исто толку помали (и веројатно полесни) машини.
Пет модели за избор
Теренецот EQE ќе се нуди во пет верзии. Тука е погонот на задните тркала EQE 350+ и верзиите со погон на сите тркала EQE 350 4Matic и EQE 500 4Matic. AMG ќе понуди EQE 43 и EQE 53, за кои можете да прочитате подолу. Сите модели користат иста батерија од 90,6 kWh како што се наоѓа во седанот.
Поставата ја следи патеката поставена од EQE Sedan, додека излезните бројки се исто така исти. Почетното ниво 350+ го нуди најдобриот досег, со еден електричен мотор на задната оска што придонесува за опсег од 480–590 километри. Со тоа, добивате моќност од 288 КС и 565 Nm вртежен момент. Кај EQE 350 4Matic моќноста останува иста, но благодарение на додавањето на втор мотор на предната оска, вртежниот момент е зголемен на 765 Nm. Сепак, тука опсегот се намалува на растојание од 459–558 км.
Конечно, најмоќниот модел кој не е AMG е EQE 500 4Matic. Исто така, со спортски погон на сите тркала, моќноста се зголемува на 396 КС, а вртежниот момент е на повеќе од 858 Nm. Како бонус, досегот не е толку засегнат во однос на 350 4Matic, при што WLTP рејтингот слетува на 460–547 километри.
Во однос на полнењето, EQE SUV може да се искачи на максимум 170 kW. Mercedes вели дека EQE SUV ќе може да помине максимум 220 километри по 15 минути DC полнење, додека брендот ќе гарантира за своите батерии 10 години или 250.000 км – со неодреден „дефиниран преостанат капацитет“.
Цените за новиот SUV EQE ќе бидат објавени поблиску до неговото лансирање. Во меѓувреме, автомобилите ќе влезат во производство во фабриката на Mercedes-Benz Таскалуса, Алабама во САД од декември. Фабриката во Таскалуса е одговорна и за други модели EQ, како што е поголемиот SUV EQS.
AMG EQE SUV
Ако ги сакате вашите теренци брзи и електрични, тогаш има добри вести – со претставувањето на новиот SUV EQE доаѓаат две верзии на Mercedes-AMG. Достапен во 43 и 53 верзии, EQE SUV е првиот целосно електричен SUV на кој му е доделен третман AMG.
Mercedes-AMG EQE SUV 43 4Matic ја подигнува границата со комбинирана моќност од 476 КС – што е 50 kW повеќе во однос на EQE SUV 500. Вртежниот момент останува ист, со 858 Nm во понудата, при што 43 ги користат истите мотори кои се наоѓаат на моделот што не е AMG. Тоа е доволно е за спринтот од 0–100 км/ч да се достигне за 4,3 секунди, максималната брзина е 210 км/ч.
Како и да е, теренецот EQE 53 4Matic+ навистина го подобрува вниманието со мотори специфични за AMG кои имаат прилагодени намотки, различни ламинации, повисоки струи и приспособени инвертери, а да не ги спомнуваме елементите за ладење специфични за AMG и разменувач на топлина за масло за пренос што се потребни за да се задоволи поголемата моќност. Резултатот е 626 КС испратени на сите четири тркала, 950 Nm вртежен момент и максимална брзина од 220 километри на час.
Но, тука не е крајот. Ако сакате уште повеќе моќност, можете да го изберете SUV EQE 53 со пакетот AMG Dynamic Plus. Она што го издвојува е отклучување на функциите „Race Start“ и „Boost“. Во зависност од температурата и состојбата на полнење на батеријата, режимите Race Start и Boost ќе ја засилат моќноста до 687 КС и 1000 Nm вртежен момент. Го намалува времето од 0–100 км/ч на 3,5 секунди и ја зголемува максималната брзина на 240 км/ч.
Надворешна и внатрешна „униформа“
Верзијата AMG на EQE SUV ја заменува сјајната предна плоча со вештачка решетка со вертикални хромирани летви. Моделите AMG ја губат ѕвездата на Merсedes што обично се појавува на хаубата и наместо тоа усвојуваат нов амблем AMG. Може да се најдат повеќе елементи од хром и обоени во боја на каросеријата, додека долните екстремитети се обработени со сјајно црно.
Во внатрешноста, стандардна е вештачка кожа испреплетена со микрофибер, но Nappa-кожата е опционална. Има прилично претрупан волан AMG Performance со рамно дно, лопатки и многу, многу копчиња, прекинувачи и дисплеи. Карбонските облоги се опционални, како и хиперекранот.
AMG елементи насекаде
Се разбира, немаше да биде AMG ако беше само зголемената моќност. И верзиите 43 и 53 на EQE SUV стандардно имаат погон на сите тркала и управување на задните тркала. Моделите возат на воздушно потпирање AMG Ride Control+ со систем за приспособување на амортизацијата, како што се наоѓа и кај EQS AMG и кај AMG GT купе со четири врати.
21-инчни тркала се стандардни со гуми Michelin Pilot Sport EV MO1 со пресек 275, додека бандажите од 20 и 22 инчи се опционални. Од друга страна, за запирање задолжени се шапите на сопирачките со шест клипови и диск-сопирачките од 415×33 mm на предниот дел и шапите на сопирачките со еден клип и дисковите од 378×22 mm позади. Керамичките сопирачки се опционални, додека има електромеханички засилувач на сопирачките „iBooster“ што е подесен од AMG.
AMG Active Ride Control (да не се меша со гореспоменатата AMG Ride Control+) е единствена за SUV EQE 53. Користи електромеханички погон за спојување и одврзување на анти-рол баровите. На нерамни патишта, шипките за стабилизатор се одвоени, што овозможува поголема артикулација на тркалата. За време на раздвиженото возење, системот ги превртува двете половини од анти-рол шипките за да го намали превртувањето на телото.
Батерија и опсег
Можеби помалку привлечно е вклучувањето на „AMG Sound Experience“, кое ги пренесува вештачките звуци на надворешниот свет. „Автентичните“ AMG звуци може да се менуваат од кабината со опциите „Balanced“, „Sport“ и „Powerful“. Звучните искуства се прошируваат на менување работи како што се звуците што се создаваат при заклучување и отклучување на возилото, како и кликање на индикаторот.
AMG верзиите на EQE користат иста батерија од 90,6 kWh како што се наоѓа во EQE SUV и EQE Sedan. Проценетиот опсег за SUV EQE 43 е помеѓу 431-488 километри, што е пад од околу 6 проценти од проценките на EQE 500. Од друга страна, кај AMG EQE SUV 53 опсегот паѓа на 375–470 км – скоро 20 проценти полошо од EQE SUV 500.