Минхен 2025: Mercedes го претстави новиот GLC со EQ технологија
Новиот Mercedes-Benz GLC со EQ технологија дебитира како наследник на EQC, со 483 КС, 713 километри автономија и 39-инчен MBUX Hyperscreen

Mercedes-Benz официјално го претстави новиот GLC со EQ технологија, модел кој ќе се продава заедно со верзијата со мотори со внатрешно согорување. Новиот електричен SUV ја најавува следната генерација на премиум модели и ќе се појави на пазарот во првата половина на 2026 година како наследник на EQC.

Дизајн со впечатлива маска и светлосни детали
Иако ја задржува препознатливата силуета на класичниот GLC, електричната верзија добива нов преден и заден дизајн. Најголемото внимание го привлекува новата маска на Mercedes, достапна и во осветлена изведба со 942 LED точки. Ова решение може да предизвика поделени мислења, но несомнено остава впечаток.

Фаровите се целосно нови и користат LED дневни светла во форма на ѕвезда – елемент кој ќе стане заштитен знак за идните модели на Mercedes. Сличен светлосен потпис добиваат и задните светла, а впечатокот го надополнува двојниот кровен спојлер.
Технологија во ентериерот: 39-инчен Hyperscreen
Во кабината, Mercedes повторно поставува стандарди со премиерата на MBUX Hyperscreen – беспрекорен екран од 39,1 инч кој се протега низ целата ширина на контролната табла. Покрај тоа, вградено е амбиентално осветлување кое може да се прошири и на панорамскиот кров.

Дизајнот е минималистички, со кружни и правоаголни отвори за воздух, две безжични подлоги за полнење телефони и практичен централен тунел со држачи за чаши. Сè е насочено кон комбинација од технолошки иновации и луксуз.
Батерија, автономија и полнење
Сите верзии на GLC со EQ ќе користат батерија од 94 kWh и архитектура од 400 волти. Врвната верзија GLC 400 4MATIC ќе нуди 483 КС благодарение на систем со два мотора. Mercedes најавува автономија до 713 километри според WLTP циклусот – бројка што го поставува моделот на врвот во својата класа.

Еден од најимпресивните аспекти е можноста за DC полнење со моќност до 330 kW, што овозможува додавање на 300 километри автономија за само 10 минути. Покрај тоа, багажниот простор нуди 570 литри, а предниот „frunk“ дополнителни 128 литри.
Комфор и напредни системи
Новиот GLC ќе може да се нарача со Airmatic воздушна суспензија од S-Class, со задна управувачка оска и интелигентна контрола. Системот користи и Google Maps податоци за проактивно прилагодување на висината, со цел зголемување на удобноста и ефикасноста.

Исто така, вграден е и подобрен систем за регенеративно кочење со четири нивоа на рекуперација, кој може да достигне моќност од 300 kW.
Пазар и достапност
Mercedes-Benz ќе ги објави цените за новиот GLC со EQ технологија во наредниот период. Продажбата ќе започне во 2026 година, а германскиот производител очекува овој модел да стане една од клучните алки во својата електрична офанзива.







































