fbpx

Објавени резултатите од новиот EcoBest предизвик на AUTOBEST

ECOBEST Challenge 2022 е првиот европски независен реален сообраќаен тест на мејнстрим ЕВ што ги открива вистинските зелени акредитиви

„ECOBEST Challenge 2022, електрифициран од VINFAST“ и поддржан од Quattroruote, е првиот европски независен реален сообраќаен тест на мејнстрим ЕВ што ги открива вистинските зелени акредитиви. Останува единствениот таков тест со транспарентен, неутрален и избалансиран пристап. Резултатите доаѓаат од конзистентна методологија на тестирање извршено идентично на сите 14 возила. Оваа методологија е инспирирана од практичните потреби и однесувањето во возењето на повеќето европски возачи, кои произлегуваат од навиките во нивното секојдневно патување.

Клучни наоди

Како последица на овој непристрасен пристап, резултатите од реалниот опсег покажуваат – со два исклучоци – дека WLTP е поголем оптимист во споредба со возењето во реален сообраќај. Поголемиот дел од тестираните модели не ја постигнаа својата хомологирана WLTP бројка. Сепак, сите автомобили достигнаа повеќе од 71% од минималната референца WLTP користена во сите индекси.

Минатата година AUTOBEST воведе клучен индекс наречен EcoC 2, кој ја претставува суштинската идеја за енергетска ефикасност на ЕВ. Едноставно е колку километри реален опсег може да понуди еден kWh од батеријата за одреден модел.

„Во споредба со претходното издание, откривме помал просечен EcoC 2 индекс за сите тестирани автомобили оваа година. Најефикасниот автомобил успеа само 6,65 km/kWh во споредба со извонредниот минатогодишен рекорд од повеќе од 8,2 km/kWh. Врз основа на оваа еволуција, ја нагласуваме итната потреба сите производители на ЕВ ширум светот да се фокусираат на тоа како се троши енергијата на погонот на автомобилот. Во новата ера на електромобилност, треба да постигнеме 10 km/kWh батерија во следните години. императивна мисија на целата индустрија за најдобро искористување на енергијата на бродот. Оваа година ECOBEST Challenge се покажа чекор назад од оваа мисија“, изјави Ден Варди, основач и претседател на AUTOBEST и ECOBEST Challenge. Најнискиот EcoC 2 на тестот беше само 4,49 km/kWh, многу помалку од кој било автомобил тестиран минатата година.

Предизвикот ECOBEST е еден од единствените независни тестови во Европа кој мери што се случува откако индикаторот за резерва на батеријата ќе достигне нула. Сите автомобили се доведени до целосно празнење на батеријата кога автомобилите целосно ќе застанат. AUTOBEST со задоволство споделува добри вести за сите возачи: освен за два автомобили, батеријата сè уште има живот штом ќе покаже нула на кластерот. Се покажа дека 12 автомобили останале меѓу 3 и 23 километри возење. Два автомобили „загинаа“ веднаш откако кластерот на батерии означи нула. Во споредба со минатата година, овој тест покажува очигледно намалување на резервата на батерии оставена на располагање на возачите во тешка ситуација. Сепак, AUTOBEST препорачува да го чувате ова како стратешка резерва на батеријата и подобро никогаш да не влегувате во ситуација да ја користите.

Друг интересен резултат на предизвикот ECOBEST е енергијата потребна за целосно полнење на автомобилите со целосно испразнети батерии. Сите возила бараа повеќе енергија од капацитетот на батериите, помеѓу 3,2% и 16,5%. Бројките се далеку подобри од минатата година, што ја покажува способноста на индустријата да ја намали загубата за време на процесот на полнење.

Објаснувањето за дополнителната потрошувачка при полнење е проучено и за неа има неколку причини. Околу 5% од енергијата се губи кога се трансформира од AC (мрежа) во DC (батерија). Одредена енергија ги напојува сите системи на автомобилот што се користат за полнење, главно инверторот, но и софтверот, штекерот и се што е поврзано со процесот. Енергијата се користи за ладење на батеријата за време на процесот (оваа енергија се зголемува со брзо полнење, особено во топли климатски услови). Состојбата на батериите и типот на полначот исто така може да предизвикаат одредени загуби.

Во нашето континуирано подобрување, AUTOBEST го додаде индексот EcoC 4, дополнителен параметар за проценка на вистинската ефикасност на електричните автомобили. Мери колку километри автомобилот минува со еден kWh, земајќи ја во предвид вкупната количина на енергија што ја обезбедува полначот за да ја наполни батеријата, а не номиналниот нето капацитет на батеријата. Од автомобилите прикажани на тестот, зборуваме за вредности помеѓу нешто повеќе од 3% до 16% повеќе. Над сите објаснувања што ги споменавме, возачот плаќа енергија, а овие дополнителни kWh „бегаат“ од патниот компјутер.

Како уште една премиера на ова издание, ги измеривме процесите на брзо полнење со наизменична струја и еднонасочна струја со голема точност, користејќи 22 kW AC станици и 350 kW DC станици кои до сите тестирани автомобили доставуваа максимален капацитет за полнење. Го измеривме и времето потребно за процесот на полнење.

„Овде можеме да ги испорачаме веројатно најдобрите вести за многуте милиони возачи кои сè уште не сакаа времето потребно за брзо полнење. Во DC добивме рекорд од само 7 минути за полнење на 100 километри! Овој пат е неверојатно достигнување. покажувајќи дека се приближуваме до моментот кога времето за целосно полнење ќе биде слично на она за полнење на резервоарот со конвенционални горива. Европа како најдобро решение за справување со вознемиреноста на опсегот и времето потребно за процесот на полнење“, рече Ден Варди. Најдолгото време што се сретнало во процесот на DC полнење беше 27 минути за 100 километри. Максималниот капацитет за полнење на секој автомобил го одредува ова време.

Две важни забелешки: за AC, ги полневме батериите од 0 до 100%, а за DC, процесот на полнење беше 20% – 80%, најчестиот препорачан циклус за такво полнење. Времето за полнење на 100 километри е просек од целиот процес на полнење и мора да се сфати како такво. Како што забележавме, стапките на полнење не се линеарни за време на DC брзото полнење. AUTOBEST ги има сите графикони за полнење, кои се дел од податоците достапни на барање.

Алесио Виола, главниот уредник на Quattroruote за тестирање на патишта, рече: „Сите знаеме дека оваа транзиција нема да биде лесна од различни причини, но добро е да се види дека, од година во година, секое издание на предизвикот ECOBEST покажува дека електричните автомобили прават мали, но значајни чекори кон целосна дневна употребливост. Навистина, на многу начини тие се подготвени, исто така затоа што електричниот автомобил не е само за неговиот опсег: времето на полнење исто така е многу важно. И, во оваа смисла, време е инфраструктурата да навистина расте“.

За да добие прецизни и целосни податоци во EcoBest Challenge 2022, AUTOBEST, во тесна соработка со Quattroruote Centro Prove, користеше Power checkK Control (PKC) за анализа и сертификација на електричен автомобил. Бидејќи е поврзан во реално време со автомобилот преку Bluetooth Onboard Diagnostic II (OBDII), PKC пристапува до многу параметри за вистинскиот статус на батеријата: SoC (состојба на полнење), SoH (состојба на здравје), температура , брзината на автомобилот, временските услови, моќта што ја користи или регенерира автомобилот, моќноста за време на фазата на полнење и други релевантни фактори. Возачите на ЕВ може да ја добијат оваа експертиза во секојдневниот живот користејќи Power Cruise Control. PCC ги предлага вистинските точки за полнење долж рутата и прецизно пресметува колку kWh треба да наполните. И за да го искористите на најдобар начин, овој софтвер му дава постојана повратна информација на возачот преку интуитивен интерфејс наречен индикатор Heaven-Hell.

Како беше организиран ECOBEST предизвикот електрифициран од VINFAST

Настанот се одржа во Ваирано, каде што се наоѓа полигонот ASC на Quattroruote, во близина на Милано. Професионалните автомобилски новинари на AUTOBEST возеа 14* електрични возила  достапни во Европа (сите со повеќе од 300 километри хомологиран опсег на WLTP и цена под 65.000 евра пред давачки) за да одговорат на најчестото прашање што луѓето го поставуваат кога бараат електричен автомобил.

Тестот започна и заврши во Vairano ASC, каде што ги наполнивме и возилата. Сите тестирани возила беа редовни сериски модели, само со возач внатре, активен систем за климатизација, инфозабавна опрема и притисокот во гумите препорачан од марката. Сите автомобили се возеле во „нормален“ режим и користеле режим на регенеративно сопирање во градското опкружување кога е достапно.

Користејќи мешано патување, сите возила поминаа низ серија од три рути со различни должини со автопати (50%), конвенционални патишта (20%) и урбани средини (30%).

Сите возачи ги менуваа автомобилите на секои 30 километри за да избегнат каков било индивидуален ефект на стилот на возење во резултатите. Сите возила се движеа во конвој, утврдувајќи ја просечната брзина и почитувајќи ги ограничувањата на брзината во секое време.

Откако ја достигнаа индикацијата за 0% батерија и/или досег од 0 Km, автомобилите продолжија да се возат во Vairano ASC до нивното целосно запирање.

*AUTOBEST имаше намера да има 15 автомобили на тестот, но само неколку дена пред почетокот, Tesla објави дека не може да го обезбеди ветениот Model Y. Да се ​надополни испразнетото место беше едноставно невозможно за толку краток рок.

„ECOBEST Challenge 2021“ беше организиран во партнерство со VINFAST, виетнамскиот производител на возила во развој кој ќе лансира две нови електрични возила на европските пазари во првата половина на следната година. „Ја користам оваа прилика да се заблагодарам на големата поддршка на VINFAST во организирањето на нашиот EV тест. Иако VINFAST нема автомобили на тестот, вклученоста е дел од неговата посветеност на електромобилноста, давајќи му на европскиот потрошувач фер шанса да има корист од овој процес Ова се вредности што ги споделуваме целосно во AUTOBEST“, додаде Дан Варди.

 

Поврзани вести

Back to top button