fbpx

Opel ја покажа освежената Mokka

Најмалиот SUV во гамата на Opel добива нова инфозабава и свежи стилски детали

Opel претстави освежување за Mokka четири години по дебито во конкурентниот сегмент на субкомпактни SUV модели. Автомобилот добива благи визуелни ажурирања и мали подобрувања во кабината, вклучувајќи нова инфозабава. Mokka останува достапен со погон со внатрешно согорување, благи хибридни и целосно електрични форми.

Визуелно, на прв поглед е тешко да ги забележи разликите со актуелната Mokka, која беше првиот модел што го претстави најновиот стилски јазик на Opel пред да биде префрлен низ целата линија. Повнимателниот поглед открива редизајниран преден браник, за кој се вели дека ја подобрува аеродинамиката и изоставувањето на светлата за магла од долниот довод.

Дизајнерите на Opel, исто така, ја ажурираа LED графиката на предните и задните светла, со три вертикално распоредени блокови слични на Frontera и Grandland. Покриената решетка, позната како „Opel Vizor“, го интегрира новиот амблем. Понатаму, сите хромирани инсерти ги нема, со обновен акцент на црните надворешни акценти.

Внатре, дигиталната пилотска кабина со двојни 10-инчни дисплеи сега е стандардна опрема, со свежа инфозабава која има виџети слични на паметни телефони, подобрено препознавање глас, интеграција на ChatGPT во достапната навигација и опционална камера за заден поглед од 180 степени.

Opel Mokka

Воланот исто така е редизајниран, како и мат сребрената централна конзола со приклучок USB-C, помалку копчиња и разводни уреди од Grandland.

Преносниот погонски агрегат започнува со 1,2-литарски трицилиндричен мотор со неелектрифициран турбо мотор кој произведува 136 КС, испраќајќи ја силата на предните тркала преку шест-брзински рачен менувач. Верзијата со благ хибрид го комбинира истиот мотор со електричен мотор со 28 КС сместен во шестстепен автоматски менувач со двојна спојка.

Конечно, електричната верзија е најмоќна со електричен мотор кој генерира 156 КС, кој добива енергија од батерии од 54 kWh.

Фејслифтираниот Opel Mokka е достапен за нарачка во Германија. Цените започнуваат од 26.740 евра за верзијата со внатрешно согорување, 29.740 евра за благиот хибрид и 36.740 евра ЕВ.

Поврзани вести

Back to top button