fbpx

Pagani Imola Roadster е екстравагантен хиперавтомобил во само 8 примероци

Кабрио верзијата на Pagani Imola има преработена каросерија која овозможува максимална брзина од 350 километри на час

Pagani ја претстави својата најнова креација. Наречен Imola Roadster, новиот хиперавтомобил е кабриолет верзија на Imola, ограничена на само осум примероци и се базира на наследството на некои од неговите возила со највисоки перформанси.

Купето Imola првпат беше претставено во 2020 година, оддавајќи почит на легендарната италијанска тркачка патека. Во последните три години, Pagani работеше на комбинирање на перформансите на патеката на тој автомобил, со искуството на отворено и софистицираната технологија на Huayra Roadster BC.

Pagani Imola Roadster

Резултатот е агресивен роудстер чиј 6,0-литарски V12 мотор од Mercedes-AMG е надграден за да создаде 850 КС и 1.100 Nm вртежен момент – повеќе и од двата автомобили од кои е инспириран. Моторот V12 е поврзан со седум-степен секвенцијален Xtrac менувач подесен од Pagani, додека максималната брзина е поставена на 350 километри на час.

Како резултат на дополнителната моќност, Pagani вели дека морал да ја преработи каросеријата за да се справи со поголемите барања за ладење. Тоа вклучуваше зголемување на предните доводи и додавање излези за топол воздух. Последните беа скриени покрај каросеријата, на места како лакот на тркалата и страната на браникот.

Аеродинамични перформанси

Овие не само што се суптилни, туку и имаат корист од аеродинамичните перформанси. Особено, излезите на лакот на тркалата помагаат да се намали притисокот под предниот дел, зголемувајќи ја стабилноста и испраќајќи воздух до задните аеро елементи. Слично на тоа, новите задни светла со отвори извлекуваат топлина од лакови на задните тркала, ладејќи ги не само сопирачките туку и генерирајќи потисна сила над тркалата, за подобро држење.

Помалку суптилна е масивната топка која стои гордо на телото над седиштата. Ова го храни моторот со воздух и е дизајнирано да работи со перката зад него за да го стабилизира возилото при голема брзина.

Од Pagani велат дека секоја линија во автомобилот е дизајнирана со цел да им обезбеди на возачите 1.378 600 кг потисна сила при 280 км/ч. Pagani тврди дека Imola Roadster е способен да генерира до 2,2 g странична сила и 2,2 g сила на сопирање.

Со шасија направена од Carbo-Titanium HP62-G2 и Carbo-Triax HP62, како и бојата Acquarello Light (која помага да се ослободи од 5 кг, Imola Roadster тежи само 1.260 килограми.

За да ја искористи целата таа моќ, Pagani додаде четири високо софистицирани клапи за да обезбеди активна воздушна помош. Во меѓувреме, интелигентната суспензија помага во испорачувањето на перформанси при ракувањето слични на тркачки автомобили.

Внатре, Imola Roadster се обидува да ги воодушеви возачите со облоги од карбон и дрво, кожа и сложени детали кои ја покажуваат механичката природа на возилото. Доаѓа и со седумканален аудио систем со импресивни звучници сместени веднаш зад главата.

Pagani не кажува колку ќе им наплати на клиентите за да им изработат Imola Roadster, но сигурно цената ќе се брои во милиони.

Поврзани вести

Back to top button