fbpx

Peugeot 208 Rally – Меѓународен спортски и комерцијален успех

Peugeot Sport ја прославува продажбата на 802-рото возило на PEUGEOT 208 RALLY (R2 и RALLY4). Овој модел е најпродаваниот автомобил на брендот и референца кај рели автомобилите со погон на две тркала. Ајде да го погледнеме патот до овој меѓународен и единствен успех на овој модел.

Peugeot 208 R2 е првиот модел на Peugeot 208 „Rally“, лансиран во 2012 година. Овој автомобил со економичен погон на две тркала им овозможува на клиентите да се натпреваруваат на рели патеките со високо ниво на перформанси. Овој модел брзо го најде своето место на пазарот бидејќи Peugeot е референца за рели со децении. 208 R2, како и неговиот наследник 208 Rally4, се базирани на серискиот модел 208 кој е најпродаваниот автомобил во историјата на Peugeot Sport, а моделот Rally4 брзо се искачува на рангот!

208 Rally4 беше лансиран во 2018 година и е заснован на последниот сериски модел на Peugeot 208 кој ја отелотворува неговата естетска надворешност. 208 Rally4 се натпреварува низ целиот свет, а особено во Европа, Латинска Америка и Блискиот Исток.

Според Mayeul Tyl, менаџер на Peugeot Sport Racing Shop, успехот на овој автомобил е благодарение на вредностите на трките на клиентите кои се во срцето на DNK на брендот: перформанси, доверливост и издржливост. Тој е економично возило што е клучен елемент за неговиот успех меѓу возачите и тимовите. Peugeot 208 Rally4 го зачува квалитетот на исклучителната шасија од својот лидер и се направи чекор напред во перформансите и доверливоста на својот мотор. Почнувајќи од самиот почеток при лансирањето на проектот Rally4, тимовите на Peugeot Sport ги користеа квалитетите на патниот мотор EB2. Peugeot 208 Rally4 е автомобил со кој едноставно се управува, кој бара малку напор за да се постават саканите поставки. Овој модел ги задоволува потребите на сите клиенти кои ќе управуваат со автомобилот, од возачи, инвеститори до механичарите.

Peugeot 208 Rally4 сега поседува повеќе од 75% од пазарниот удел ширум светот и за François Wales, менаџер на Peugeot Sport, овој модел и неговиот успех е добра насока за промоција на брендот Peugeot и особено на серискиот модел 208. На Блискиот Исток и Латинска Америка, Peugeot 208 Rally4 е добра маркетиншка алатка со силно влијание за зголемување на видливоста на брендот благодарение на промотивните акции, настаните, изложбите и секако меѓународните првенства во кои е вклучен автомобилот. За да се исполни меѓународниот успех на 208 Rally4 во Аргентина, Peugeot отвори „станица“ за производство, зголемувајќи го производството на тие пазари и давајќи им на клиентите од Латинска Америка можност да купат автомобил произведен во нивната област и така да ја поддржат локалната индустрија. Благодарение на естетскиот изглед на автомобилот, близок до серискиот модел, клиентите лесно можат да се идентификуваат со него.

Учеството на натпревари со погон на две тркала, зад управувачот на 208 Rally4, им овозможува на младите возачи да ги започнат своите кариери на натпреварувачки шампионати каде што можат да научат многу и тоа во моќен и светски познат автомобил. Благодарение на овој автомобил, неколку возачи успеаа да го достигнат највисокото меѓународно ниво и сега претставува референца за помош за развој на млади таленти.

Благодарение на глобалниот успех на Peugeot 208 R2, а потоа и на Rally4, како и на неговата признаена технологија, Peugeot Sport е повеќе од кога било референца за погон на две тркала во светот.

 

 

Поврзани вести

Back to top button