fbpx

Peugeot ги опреми 3008 и 5008 со нов хибриден систем

Peugeot ги опреми своите SUV модели 3008 и 5008 со новиот благ хибриден мотор кој ќе се најде и во други модели на марката

Минатиот месец, Stellantis објави дека Peugeot ќе претстави не помалку од пет електрични возила во Европа во следните две години. Два од нив ќе бидат Е-3008 и Е-5008 базирани на моделите од следната генерација, но во меѓувреме, актуелните кросовери делумно се електрифицираат. Како што беше најавено за време на истиот ден на E-Lion кон крајот на јануари, компактното дуо добива блага хибридна технологија за намалување на потрошувачката на гориво за дури 15 проценти.

Новиот 1,2-литарски PureTech бензински мотор со 48V систем – првично најавен во октомври 2022 година дебитира под хаубата на Peugeot 3008 и 5008 Hybrid, а Peugeot ги објави деталите за истиот.

Peugeot Hybrid

Блага електрификација што ја намалува потрошувачката

Новиот мотор го заменува неелектрифицираниот 1.2 PureTech 130, што носи мало зголемување на моќноста и до 15% помала потрошувачка на гориво. Благодарение на благата хибридна технологија и продолжената употреба на системот старт-стоп, компактен SUV како 3008 може да работи во EВ режим повеќе од 50% од времето (поаѓање, паркирање и возење со мали брзини) во урбана средина, и покрај тоа што има значително помала батерија од целосниот хибриден систем.

Трицилиндричниот 1,2-литарски PureTech мотор на Peugeot под хаубата има турбополнач со променлива геометрија и работи на Милеров циклус. Еден електричен мотор кој произведува до 28 КС и 55 Nm вртежен момент е интегриран во новиот шест-брзински автоматски менувач со двојна спојка (e-DSC6) кој испраќа моќност до предната оска. Енергијата се складира во батеријата од 48 V која се наоѓа под предното лево седиште и има бруто капацитет од 898 Wh (432 Wh употребливи).

Peugeot Hybrid

Комбинираната моќност на благиот хибриден погон е 136 КС и 230 Nm вртежен момент, што е за 6 КС повеќе од неелектрифицираниот мотор што го заменува. Уште поважно, технологијата 48V може да заштеди до 1 lt/100 km бензин на комбинираниот циклус WLTP во компактен SUV (-2,5 lt/100km во град, -0,7 lt/100km на пат, непроменети бројки на автопатот), додека ја намалува емисијата на CO2 до 20 g/km, со што е компатибилен со стандардот Euro 6.e.

Без промени во дизајнот

Благите хибридни варијанти на 3008 и 5008 немаат никакви визуелни промени во однос на остатокот од гамата, така што единствениот начин да се разликуваат е звукот што го емитува AVAS (Систем за акустично предупредување за возила) кога моторот со согорување се исклучува при брзини до 30 км/ч. Претпоставуваме дека Peugeot го користел истиот систем како кај plug-in хибридните модели. Внатре во кабината, електрифицираните теренци имаат нова графика во дигиталната пилотска кабина која го прикажува протокот на енергија, мерач на моќност (Charge, Eco, Power), нивото на полнење на батеријата и процентот на возење со нулта емисија по секое патување. Кога моторот со согорување е исклучен, брзинометарот станува сино.

Peugeot 3008 и 5008 Hybrid ќе се произведуваат во фабриката Sochaux во Франција, а европската продажба се очекува да започне во вториот квартал на 2023 година. Имајте предвид дека францускиот производител веќе работи на следната генерација на Peugeot 3008 која најверојатно ќе ја наследи благата хибридна технологија заедно со целосно електрична варијанта.

Peugeot потврди дека благиот хибриден мотор наскоро ќе го најде патот под хаубата на 208, 2008, 308, 308 SW и 408. Покрај споменатиот мотор кој произведува 136 КС, компанијата исто така потврди и помалку моќна верзија со 100 КС иако не е познато кои модели ќе го добијат овој. Моделите 208 и 2008 најверојатно ќе одат во благ хибрид како дел од претстојното ажурирање на средината на животниот циклус што се очекува во 2023 и 2024 година. Големи се шансите истото да се однесува и на 508 кој наскоро треба да добие фејслифт, и покрај фактот што не беше споменат во соопштението за печатот.

Покрај Peugeot, многу други брендови на Stellantis ќе имаат корист од благата хибридна технологија, проширувајќи ја неговата употреба во голем број модели поврзани со механичка работа.

Поврзани вести

Back to top button