fbpx

Peugeot на E-Lion Day ја претстави својата стратегија за иднината

Авто плус присуствуваше на вториот онлајн E-lion day на Peugeot, каде што Линда Џексон - СЕО на брендот ја престави стратегијата за иднината на француската марка.

Peugeot ја објави својата цврста посветеност да претрпи радикална трансформација, стремејќи се да се појави како примарна марка на европскиот пазар на електрични возила до 2025 година. Производителотvгордо тврди дека моментално може да се пофали со најшироката постава на електрични возила меѓу европските мејнстрим брендови.

Започнувајќи ја 2024 година со обновен фокус на одржливоста, Peugeot открива низа стратешки активности кои ги поддржуваат неговите амбициозни цели, по воведувањето на E-LION DAY во јануари 2023 година. Компанијата има за цел да ги убеди своите клиенти активно да се вклучат во електричната револуција со имплементирање различни иницијативи за да се направи мобилноста со нулта емисија не само тренд, туку достапна, јасна и спокојна реалност.

Посветеноста на Peugeot за одржлив развој е прикажана преку неговата импресивна палета на електрични модели. Компанијата нуди најширок електричен опсег меѓу европските водечки производители на автомобили, вклучувајќи 12 електрични модели, кои опфаќаат девет патнички возила и три лесни комерцијални возила.

Peugeot Allure Care

Една значајна иницијатива е програмата „Peugeot Allure Care“, револуционерна понуда исклучиво за клиентите на новиот Peugeot E-3008. Оваа програма обезбедува сеопфатна покриеност за сите електрични и механички елементи, која се протега до 8 години или 160.000 km. Peugeot се гордее со тоа што е првиот европски бренд кој претстави толку обемна покриеност за еден од своите модели.

Програмата Peugeot Allure Care додава дополнителен слој на доверба за клиентите, нудејќи покривање до 8 години или 160.000 km, опфаќајќи го електричниот мотор, полначот, погонската група и главните електрични и механички компоненти. Оваа иницијатива е дизајнирана да го забрза усвојувањето на најновата генерација на електрични автомобили.

Фил Јорк, директор за маркетинг и комуникација во Peugeot, вели: „Веруваме дека Peugeot Allure Care ќе го забрза усвојувањето на најновата генерација на 100% електрични возила на Peugeot нудејќи им на клиентите мир на умот што им е потребен за да го направат чекорот“.

Технолошката моќ на компанијата се протега надвор од нејзината линија на возила. Peugeot ја воведува технологијата на ChatGPT низ целата своја палета на патнички и комерцијални возила (на 5 пилот пазари пред поширокото пуштање во продажба почнувајќи од втората половина на 2024 година). Овој генеративен модел на вештачка интелигенција е беспрекорно интегриран во Peugeot i-Cockpit, станувајќи вистински придружник преку гласовниот асистент OK Peugeot. Оваа напредна технологија одговара на огромен број прашања и барања, подобрувајќи го целокупното возачко искуство.

E-LION

Усогласено со посветеноста на проектот E-LION за одржливост, Peugeot ја нагласува својата посветеност на кружната економија, прифаќајќи ја стратегијата „4R“ на Stellantis Group – повторно производство, поправка, повторна употреба и рециклирање. Овој пристап вклучува користење на помалку материјали, фокусирање на одржливоста и обезбедување на можност за рециклирање на крајот од животниот циклус на производот.

Посветеноста на Peugeot за еколошка одговорност се протега надвор од неговите производи. Компанијата активно учествува во кружната економија, користејќи помалку материјали, зголемувајќи ја долговечноста и обезбедувајќи рециклирање на возилата на крајот на животот. Новиот Peugeot E-3008, на пример, е составен од 23% рециклирани материјали, што ја покажува посветеноста на одржливоста.

Покрај тоа, Peugeot се ангажира во партнерства за да придонесе за едукација и еколошка свест. Соработувајќи со организации како UNDER THE POLE и BORN FREE, компанијата се фокусира на конкретни едукативни акции кои влијаат на животната средина и поттикнуваат поодржлив свет за идните генерации.

Проектот E-LION служи како основна стратегија за Peugeot да ја обликува иднината на одржливата мобилност. Опфаќа пристап од 360 степени изграден на пет „Е-столбови“, кој покрива екосистем на производи и услуги, подобрено искуство на клиентите, постигнување 100% електричен опсег до крајот на 2024 година, максимизирање на ефикасноста и непоколеблива посветеност на животната средина. одржливост, со цел да се постигне Carbon Net Zero до 2038 година.

Линда Џексон, извршен директор на Peugeot, го изразува својот ентузијазам, изјавувајќи: „Со проектот E-Lion, Peugeot го мобилизира целото свое технолошко знаење и креативноста на своите тимови за да им овозможи на сите свои клиенти пристап до одржлива мобилност. Како лидер , сакаме да го отвориме патот. Тоа е неверојатно наградувачка задача“.

Два нови модели во 2024

Како дел од оваа заложба, Peugeot открива два нови електрични модели во 2024 година – E-408 и E-5008 – дополнително збогатувајќи го својот 100% електричен опсег. Во 2023 година, компанијата го предводеше електричниот Б сегмент во Европа со своите модели Е-208 и Е-2008 и продолжува да биде европски лидер во продажбата на лесни комерцијални возила со нулта емисија.

Одговарајќи на потребите и грижите на клиентите, Peugeot гарантира дека мобилноста со нулта емисија на штетни гасови останува достапна во целиот негов електричен опсег. Компанијата ја воведува понудата „Peugeot Customized Lease“, приспособувајќи ги ратите врз основа на покриената километража. Дополнително, новиот Е-208 е дел од планот на француската влада „Мојот електричен закуп“, со понуда која започнува од 99 евра/месечно, што ја прави електричната мобилност подостапна за различни домаќинства.

Free2Move

За да се задоволат различните потреби на клиентите, Peugeot го нагласува опсегот на возење, при што новиот E-3008 поставува репер во својот сегмент со објавување на автономија до 700 километри. Free2Move Charge им овозможува на клиентите на Peugeot пристап до една од најобемните мрежи за полнење во Европа, која опфаќа над 600.000 точки за полнење, вклучувајќи повеќе од 77.000 брзи полначи.

Како заклучок, сеопфатниот пристап на Peugeot, како што е наведен во проектот E-LION, означува значаен чекор кон преобликување на автомобилската индустрија и поттикнување на поодржлива и достапна иднина за електричната мобилност. Со посветеност на иновациите, задоволството на клиентите и одговорноста за животната средина, Peugeot е подготвен да ја предводи цената на европскиот пазар на електрична енергија до 2025 година.

Поврзани вести

Back to top button